- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Ad.1 nie jestem ofiara phishing'u, no chyba że hasła które wprowadzone na stronie nie są zabezpieczone przez Orange, to wówczas okazywało by to lukę w zabezpieczeniach operatora wyciek danych!
ad.2 Tak, skoro ja nawet mogę złożyć permanentne oświadczenie iż nie chce korzystać usług premium to dlaczego sam operator ją włącza bez mojej autoryzacji. To jest działanie na szkodę abonenta i proszę mi nie pisać czy to jest zgodne z umową czy też nie skoro mam włączone blokady to jakim cudem blokady zostały wyłączone, Orange w reklamacji nie odnosiło się do tej kwestii.
ad.3 Tak skoro włączam blokadę uważam, iż one działają, nie rozumiem twojego podejścia no chyba że reprezentujesz orange, płacisz za to z czego korzystasz skoro ja ustanawiam blokady usług to jakim cudem ktoś zdejmuje blokady to tak jakby w banku kredyty dopisywali sobie do twojego konta no bo przecież podpisałeś umowę zaakceptowałeś regulamin w którym jest mowa iż klient może skorzystać z kredytu.
ad.4 tak przeczytaj mój pierwszy post
Nie potrzebuje się kontaktować z Orange wystarczy będzie się wywiązywać z umowy jak to podkreślasz, jak to zaznaczyłeś umowa/ regulaminy działaja w dwie strony, skoro system nie działa prawidłowo może powinniście wrocic
do papieru i nie ma problemu podpisze wam w papierze blokadę. Tylko powiedz że jak złożę takie oświadczenie w Orange na piśmie , to zostanie uwzględnione ?Z twojego wpisu wyczuwalne jest iż Orange jest takie uczciwe niech mi pokaże z jakiego urządzenia nastąpiło odblokowanie usług przecież podpisali umowę i regulaminy? Korespondencję tak napiszę proszę się nie martwić wraz zawiadomieniem UKE i UOKiK może ktoś się włączy w sprawę jak będą mieli sygnały nieuczciwych praktyk tym bardziej iż dostali karę w powyższym zakresie odnośnie reklamacji i naliczania usług elektronicznych innych firm.
___________
* Edycja wpisu - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
A ja myślę że jednak jesteś ofiarą phishingu. Ten pierwszy email który tak cię przeraził to prawie na 100% była właśnie próba zdenerwowania cię i skłonienia do podjęcia jakichś działań. Co uczyniłeś.
Rozumiem twoje wzburzenie, ale i ty zrozum że nikt tu nie jest winien twojej sytuacji. Nie reprezentujemy operatora, a skoro jak sam piszesz chciałeś poznać zdanie innych klientów, to nie musisz się od razu oburzać jeśli to zdanie z twoim się nie do końca zgadza.
Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał, mnie nic do tego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@X_KrzysztofMi nie chodziło o to byś tu odpowiadał na pytania, tylko oto byś wystosował oficjalne pismo do Orange. Zawarł w tym piśmie rzeczowe informacje. Ja , czy ktokolwiek inny nie pomoże Ci wygrać sporu. Powyższe pytania ode mnie to był tylko przykład, gdzie możesz się potknąć podczas sporu. Twoja bojowa postawa niestety może być nieskuteczna, jeżeli nie znasz podstaw prawnych jakich może użyć druga strona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@X_Krzysztof zauważyłem pewną prawidłowość w kontakcie z Orange..tylko rzetelnie wykazane argumenty skutkują
Jak dla mnie kwota 1300 zł jest duża jak na limit na usługi dodatkowe, ale ktoś mi ostatnio mówił, że zgodnie z nowym prawem usługi takie jak Netflix czy podone generują niestety konieczność podnoszenia limitów ( czy niestety włączania takowych)
Warto spokojnie wyjaśnić, bo będzie to info dla innych użytkowników z tym samym problemem.
Nie neguję jednak pewnego nieporządku w systemach operatora, co warto wykazać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@j131napisał(-a)
A ja myślę że jednak jesteś ofiarą phishingu. Ten pierwszy email który tak cię przeraził to prawie na 100% była właśnie próba zdenerwowania cię i podjęcia jakichś działań. Co uczyniłeś.
A doczytałeś kto ten mail napisał, sory ale widzę że kompletnie nie wiesz o czym mówię, chyba nie do końca wiesz jak działa odblokowanie usług wraz z logowaniem na mój Orange, jak ustanawia się limity, co zrobiłem widzisz nie kliknąłem w żaden link w mailu tak jak zapewne myślisz, zadzwoniłem na bok, a później zalogowałem się na swoje konto aby sprawdzić czy konsultant napewno zablokował usługę, do reszty nawet nie będę odpisywał bo szkoda słów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@X_Krzysztof tylko zaznaczę że bezwładność aplikacji MO jest bardzo duża i info pokazuje się z opóźnieniem i to sporym jak na obecne oczekiwania : klik i już....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Nie oczekuję że będziesz mi odpowiadał na moje posty, proszę nie czuj się do tego zobligowany. Masz zresztą całkowitą rację: zupełnie nie wiem o czym mówisz.
PS. Wiarygodności emaili które ty otrzymujesz nie miałem jak sprawdzić, to trochę nie fair że zarzucasz mi niekompetencję, ale jestem skłonny położyć to na karb zdenerwowania.
Jeszcze raz życzę powodzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@j131napisał(-a)
Nie oczekuję że będziesz mi odpowiadał na moje posty, proszę nie czuj się do tego zobligowany. Masz zresztą całkowitą rację: zupełnie nie wiem o czym mówisz.
Okej to mam pytanie jak została zdjęta blokada z konta wytłumacz mi ? Wytłumacz czemu przy cesji numeru blokady są zdejmowane? Wytłumacz czemu przy przedłużaniu umowy blokady są zdejmowane? I więcej nie będę pytał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@j131napisał(-a)Nie oczekuję że będziesz mi odpowiadał na moje posty, proszę nie czuj się do tego zobligowany. Masz zresztą całkowitą rację: zupełnie nie wiem o czym mówisz.
PS. Wiarygodności emaili które ty otrzymujesz nie miałem jak sprawdzić, to trochę nie fair że zarzucasz mi niekompetencję, ale jestem skłonny położyć to na karb zdenerwowania.
Jeszcze raz życzę powodzenia.
Wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.
Dzień dobry,
dla numeru xxxxxxxx dostaliśmy Twoją zgodę na doliczanie do rachunku Orange opłat za usługi innych dostawców. Wybrany przez Ciebie limit miesięczny wynosi 1300 zł.
Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej zgody lub wysokość limitu, zaloguj się do aplikacji Mój Orange lub na stronę www.orange.pl lub kliknij w link www.orange.pl/ufor, aby pobrać aplikację.
Co dokładnie oznacza Twoja zgoda? Dzięki niej możesz dodawać do swojego rachunku w Orange opłaty za usługi wybranych dostawców. Są to płatności w Google Play, XBOX, App Store, zakupy w ramach Zamów z Orange i opłaty za pakiety TV, na które zawierasz u nas umowę z CANAL+. Możesz zawsze cofnąć tę zgodę. Nie będziemy wtedy doliczać do Twojego rachunku nowych opłat za usługi u innych dostawców. O tym, czy Twoja usługa cykliczna przedłuży się na kolejny okres, zdecydują warunki dostawcy. Możesz w każdej chwili zmienić wysokość limitu. Jeśli go zmniejszysz, na kolejnym rachunku nie będziemy mogli dodać Ci opłat za te usługi, które nie zmieszczą się w nowym limicie. Poinformujemy o tym dostawców tych usług.
Z pozdrowieniami
Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@X_Krzysztof czyli samo w odblokowanie może być celowe przez operatora i związane z nowym prawem...ale skąd ten limit z kosmosu?????