Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieautoryzowane odblokowanie usług

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług


@agat13napisał(-a)

@X_Krzysztof  czyli samo w odblokowanie może być celowe przez  operatora i związane z nowym prawem...ale skąd ten limit z kosmosu?????


Dlatego próbuje ustalić czy ktoś miał taką sytuację, w jaki sposób to nastąpiło limit 1300 to maksymalny limit jak można ustalić, dlatego moje pytanie jest proste w jaki sposób to zostało zrobione ?


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

W którym miejscu w aplikacji MO są te limity i zgody? Chciałem sprawdzić jak to wygląda u mnie, ale nie mogę tego namierzyć. / Mam tylko usługi internetowe...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Ustawienia/zgody


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2486
  • 11847
  • 102

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Nie pamiętam czy te zgody (o których dowiedziałem się dzięki NO) były w jakikolwiek sposób ustawione na TAK/NIE czy też nie były zdefiniowane. Na pewno domyślny limit wynosił 70 zł (na każdy numer osobno).


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Mam jakieś zgody, ale nie mam żadnych limitów do ustawienia.

@X_Krzysztof  Wspomniałeś wcześniej, że zgoda się włączyła na jednym z numerów. Kto użytkuje ten nr? 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

łącznie mam 5 numerów, dostęp do blokad w MO mam tylko ja nikt inny, hasło nikt z rodziny nie zna, żaden z domowników nie ustawił limitu 1300, żaden z domowników nie zalogował się mój Orange aby odblokować limit i usługi  płatne, tak każdy numer korzysta z internetu, natomiast po to włączone są blokady aby móc spokojnie korzystać z telefonów. Wszystkie numery są podczepione pod moje konto. I moje pytanie jest proste jak nastąpiło zdjęcie blokad a co śmieszniejsze, jestem wyczulony na to jak wspomniałem bo na początku roku miałem przygotowaną nową ofertę i wówczas też blokada została ściągnięta na dwa dni i nabite na konto 100 parę złotych, oczywiście jak zapytałem Orange grzecznie kto dokonał odblokowania powiedzieli mi iż nie są w posiadaniu takich danych z niby nie dysponują adresami IP. W momencie robienia cesji też mi zdjęli blokadę bez mojej zgody. Więc oczywiście składałem reklamacje natomiast jak już wcześniej pisałem nic to nie dało.  


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1922
  • 6778
  • 76

Nieautoryzowane odblokowanie usług

W aplikacji MO zgody na doliczenie do rachunków usług zewnętrznych mogą wyglądać tak:

 

zgody.png

 

Specjalnie na stronie MO tak ustawiłem. Zgoda na 0 zł to niby to samo co niewyrażenie zgody, ale dla algorytmów i systemu to nie to samo.

Przy każdej zmianie zgody, oraz próbie doliczenia złotówek do rachunku powinno otrzymać się komunikat SMS


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Czyli z numeru korzysta inna osoba niż Ty? Czy blokadę można zdjąć innym sposobem niż przez aplikację? Np SMS'em?


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1922
  • 6778
  • 76

Nieautoryzowane odblokowanie usług

@atlas_cudowprzy próbie skorzystania z płatnej zewnętrznej usługi dostaje się komunikat SMSem.

Jak wykona się polecenie zgodnie z podana informacją w SMSie, to pewnie coś zmieni się, aby skorzystać z płatnej usługi. Możesz sam przetestować jak to obecnie działa.

Mam ustawione 0 zł, aby tylko ewentualnie zmienić limit.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Osobiście nie mam potrzeby korzystać z tego typu usług. Po prostu podejrzewam, że autor tematy dał kartę SIM np dziecku, które za pomocą SMS odblokowało zgody na obciążenia.