- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@agat13napisał(-a)@X_Krzysztof czyli samo w odblokowanie może być celowe przez operatora i związane z nowym prawem...ale skąd ten limit z kosmosu?????
Dlatego próbuje ustalić czy ktoś miał taką sytuację, w jaki sposób to nastąpiło limit 1300 to maksymalny limit jak można ustalić, dlatego moje pytanie jest proste w jaki sposób to zostało zrobione ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
W którym miejscu w aplikacji MO są te limity i zgody? Chciałem sprawdzić jak to wygląda u mnie, ale nie mogę tego namierzyć. / Mam tylko usługi internetowe...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Nie pamiętam czy te zgody (o których dowiedziałem się dzięki NO) były w jakikolwiek sposób ustawione na TAK/NIE czy też nie były zdefiniowane. Na pewno domyślny limit wynosił 70 zł (na każdy numer osobno).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Mam jakieś zgody, ale nie mam żadnych limitów do ustawienia.
@X_Krzysztof Wspomniałeś wcześniej, że zgoda się włączyła na jednym z numerów. Kto użytkuje ten nr?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
łącznie mam 5 numerów, dostęp do blokad w MO mam tylko ja nikt inny, hasło nikt z rodziny nie zna, żaden z domowników nie ustawił limitu 1300, żaden z domowników nie zalogował się mój Orange aby odblokować limit i usługi płatne, tak każdy numer korzysta z internetu, natomiast po to włączone są blokady aby móc spokojnie korzystać z telefonów. Wszystkie numery są podczepione pod moje konto. I moje pytanie jest proste jak nastąpiło zdjęcie blokad a co śmieszniejsze, jestem wyczulony na to jak wspomniałem bo na początku roku miałem przygotowaną nową ofertę i wówczas też blokada została ściągnięta na dwa dni i nabite na konto 100 parę złotych, oczywiście jak zapytałem Orange grzecznie kto dokonał odblokowania powiedzieli mi iż nie są w posiadaniu takich danych z niby nie dysponują adresami IP. W momencie robienia cesji też mi zdjęli blokadę bez mojej zgody. Więc oczywiście składałem reklamacje natomiast jak już wcześniej pisałem nic to nie dało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
W aplikacji MO zgody na doliczenie do rachunków usług zewnętrznych mogą wyglądać tak:
Specjalnie na stronie MO tak ustawiłem. Zgoda na 0 zł to niby to samo co niewyrażenie zgody, ale dla algorytmów i systemu to nie to samo.
Przy każdej zmianie zgody, oraz próbie doliczenia złotówek do rachunku powinno otrzymać się komunikat SMS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Czyli z numeru korzysta inna osoba niż Ty? Czy blokadę można zdjąć innym sposobem niż przez aplikację? Np SMS'em?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
@atlas_cudowprzy próbie skorzystania z płatnej zewnętrznej usługi dostaje się komunikat SMSem.
Jak wykona się polecenie zgodnie z podana informacją w SMSie, to pewnie coś zmieni się, aby skorzystać z płatnej usługi. Możesz sam przetestować jak to obecnie działa.
Mam ustawione 0 zł, aby tylko ewentualnie zmienić limit.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieautoryzowane odblokowanie usług
Osobiście nie mam potrzeby korzystać z tego typu usług. Po prostu podejrzewam, że autor tematy dał kartę SIM np dziecku, które za pomocą SMS odblokowało zgody na obciążenia.