- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co jest grane? Już drugi dzien nie mogę odbierac maili na skrzynkę mbox. Nie działają klienty pocztowe outlook, oraz w smartphonie. Na stronie tez nie działa, jedynie archiwalne mozna przeglądać (tylko do odczytu). Nie przychodzą nawet smsy o nowych emailach. Skrzynką jest na firmę i nie muszę tłumaczyc jakie straty z tego tytułu ponoszę.
Zaufałem orange, a tutaj takie cos mi fundują. Jak można całkowicie wyłączyc skrzynkę email? Jesli robicie nową, to nalezało by uruchomic nową i dać ludziom czas około miesiąca na samodzielne przeniesienie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbuj zgodnie z radą Piotrekk85:
Pop3 jest po staremu czyli:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer pop3: mail.orange.pl
port 995
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)
Smtp po staremu:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer smtp: mail.orange.pl
port 587
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)
A jeśli nie zadziała to:
POP3/SMTP:
Login: pełny podstawowy adres e-mail (nie alias), np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3/SMTP: mail.orange.pl
Port: 110
Zabezpieczenia: Brak
Proszę daj znać czy któraś z tych konfiguracji u Ciebie zadziałała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Był wysłany komunikat pod koniec czerwca, że skrzynka w dniach 7-9.07.2017 będzie przenoszona na nową platformę, co może skutkować jej niedostępnością.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/FAQ-Multi-Box-przeniesienie-poczty-e-mail-oraz-zmiana-regulami...
Jutro już powinno być ok jeśli jesteś klientem Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Nadal odbieranie poczty jest niemożliwe "Nie można zweryfikować tożsamości serwera" problem z certyfikatem."Nie można zweryfikować serwera SSL" Po odchaczeniu SSL w przychodzących wiadomościach działa. Kiedy zostanie przywrócony certyfikat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Dlaczego w nowym panelu webmail w MultiBox nie działają aliasy i tylko jest możliwość wysyłania maila z podstawowego aliasu?
Widzę, że wiele osób ma z tym problem. Kiedy to zostanie naprawione?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
edit: ok, już widzę o co chodzi i sprawdzamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
@marekgrzesz, dobrze rozumiem, że na stronie http://webmail.orange.pl możesz się zalogować (podstawowym adresem e-mail), a nie działa pobieranie/wysyłanie wiadomości za pomocą klientów pocztowych?
- « Poprzedni
- Następny »