Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działająca skrzynka e-mail

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 1
  • 1

Nie działająca skrzynka e-mail

Tak właśnie

Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6059
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

Spróbuj zgodnie z radą Piotrekk85:

 

Pop3 jest po staremu czyli:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer pop3: mail.orange.pl
port 995
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)

Smtp po staremu:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer smtp: mail.orange.pl
port 587
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)

 

A jeśli nie zadziała to:

 

POP3/SMTP:

Login: pełny podstawowy adres e-mail (nie alias), np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3/SMTP: mail.orange.pl
Port: 110
Zabezpieczenia: Brak

 

Proszę daj znać czy któraś z tych konfiguracji u Ciebie zadziałała.


Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Bez zabezpieczeń SSL i porcie 110 na smartfonie działa. Na komputerze nie. Wcześnie rano działało na komputerze.?Co jest z certyfikatem

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 1
  • 1

Nie działająca skrzynka e-mail

Działa 1 sposób ale bez certyfikatów. Nie wiem jakie to ma znaczenie kiedy są certyfikaty a kiedy ich nie ma?

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Witam u mnie nie widać poczty ani przez strone ani nic nie dochodzi z innych adresów, wczoraj niby na komputer i telefon ściagneła sie cała zawartoś c poczty ale do 7 lipca wlacznie , a teraz obecniej poczty brak ile moga potrwać takie problemy?


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Kiedy mozna spodziewac sie rozwiązania problemu z pocztą na urządzeniach korzystających z klientów pocztowych ???? 

Dlaczego nie mozna sie zalogować korzystając z aliasów ????

 


Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6059
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

Czekamy na akceptację certyfikatu, której brak powoduje problemy na POP3/SMTP. Zakładamy, że do jutra do końca dnia będzie już ok.

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Witam

Moim zdaniem działanie firmy jest niepoważne w stosunku do kilkuset tysięcy użytkowników.

Kiedy robi się taką migracje to najpierw powinna być zrobiona analiza ryzyka i możliwych niepowodzeń.

Powinno być zrobione to tak by najpierw zrobic próbę, a nastepnie przenieść konta ale bez blokowania obecnych kont i mozliwości z nich korzystania.

Ja mam skrzynkę niedziałającą już 6 dni i niektórzy znajomi mi komunikują, że jak wysyłają na ten adres to dostają zwrotkę że adres nie istnieje.

Szkoda że takie podejście Państwo macie po tylu latach współpracy i zaufania.

Pozdrawiam Adam

 

 


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

bardzo niepoważne...

 

jedyne co mnie trzymało ostatnio przy orange, to fakt, że dużo osób ma mój adres emailowy z orange, ale przy takim działaniu...


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Własnie przyszła wiadomość z 12.21 jakaś reklama,a co z wiadomościami z tych poprzednich dni? przez strone tez ich nie widzę