- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbuj zgodnie z radą Piotrekk85:
Pop3 jest po staremu czyli:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer pop3: mail.orange.pl
port 995
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)
Smtp po staremu:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer smtp: mail.orange.pl
port 587
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)
A jeśli nie zadziała to:
POP3/SMTP:
Login: pełny podstawowy adres e-mail (nie alias), np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3/SMTP: mail.orange.pl
Port: 110
Zabezpieczenia: Brak
Proszę daj znać czy któraś z tych konfiguracji u Ciebie zadziałała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Witam u mnie nie widać poczty ani przez strone ani nic nie dochodzi z innych adresów, wczoraj niby na komputer i telefon ściagneła sie cała zawartoś c poczty ale do 7 lipca wlacznie , a teraz obecniej poczty brak ile moga potrwać takie problemy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Kiedy mozna spodziewac sie rozwiązania problemu z pocztą na urządzeniach korzystających z klientów pocztowych ????
Dlaczego nie mozna sie zalogować korzystając z aliasów ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Witam
Moim zdaniem działanie firmy jest niepoważne w stosunku do kilkuset tysięcy użytkowników.
Kiedy robi się taką migracje to najpierw powinna być zrobiona analiza ryzyka i możliwych niepowodzeń.
Powinno być zrobione to tak by najpierw zrobic próbę, a nastepnie przenieść konta ale bez blokowania obecnych kont i mozliwości z nich korzystania.
Ja mam skrzynkę niedziałającą już 6 dni i niektórzy znajomi mi komunikują, że jak wysyłają na ten adres to dostają zwrotkę że adres nie istnieje.
Szkoda że takie podejście Państwo macie po tylu latach współpracy i zaufania.
Pozdrawiam Adam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
bardzo niepoważne...
jedyne co mnie trzymało ostatnio przy orange, to fakt, że dużo osób ma mój adres emailowy z orange, ale przy takim działaniu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca skrzynka e-mail
Własnie przyszła wiadomość z 12.21 jakaś reklama,a co z wiadomościami z tych poprzednich dni? przez strone tez ich nie widzę