Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działająca skrzynka e-mail

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 1
  • 1

Nie działająca skrzynka e-mail

Co jest grane? Już drugi dzien nie mogę odbierac maili na skrzynkę mbox. Nie działają klienty pocztowe outlook,  oraz w smartphonie. Na stronie tez nie działa, jedynie archiwalne mozna przeglądać (tylko do odczytu). Nie przychodzą nawet smsy o nowych emailach. Skrzynką jest na firmę i nie muszę tłumaczyc jakie straty z tego tytułu ponoszę.

Zaufałem orange, a tutaj takie cos mi fundują. Jak można całkowicie wyłączyc skrzynkę email? Jesli robicie nową, to nalezało by uruchomic nową i dać ludziom czas około miesiąca na samodzielne przeniesienie. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6042
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

Spróbuj zgodnie z radą Piotrekk85:

 

Pop3 jest po staremu czyli:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer pop3: mail.orange.pl
port 995
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)

Smtp po staremu:
login - pełny adres email podstawowy login@orange.pl
hasło - wiadomo
serwer smtp: mail.orange.pl
port 587
zabezpieczenia: ssl/tls (trzeba ręcznie zaakceptować certyfikat)

 

A jeśli nie zadziała to:

 

POP3/SMTP:

Login: pełny podstawowy adres e-mail (nie alias), np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3/SMTP: mail.orange.pl
Port: 110
Zabezpieczenia: Brak

 

Proszę daj znać czy któraś z tych konfiguracji u Ciebie zadziałała.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

23 ODPOW. 23

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31481
  • 1339

Nie działająca skrzynka e-mail

Był wysłany komunikat pod koniec czerwca, że skrzynka w dniach 7-9.07.2017 będzie przenoszona na nową platformę, co może skutkować jej niedostępnością.

 


Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6042
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

Zajrzyj tutaj, @marekgrzesz:
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/FAQ-Multi-Box-przeniesienie-poczty-e-mail-oraz-zmiana-regulami...
Jutro już powinno być ok jeśli jesteś klientem Orange.

Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Nadal odbieranie poczty jest niemożliwe "Nie można zweryfikować tożsamości serwera" problem z certyfikatem."Nie można zweryfikować serwera SSL" Po odchaczeniu SSL w przychodzących wiadomościach działa. Kiedy zostanie przywrócony certyfikat.


Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 1
  • 1

Nie działająca skrzynka e-mail

Jest już 10 lipca godzina 13 sta a nadal nie działa skrzynka mbox. Można tylko na stronie odbierać co jest bardzo uciążliwe klient pocztowy nie działa zarówno Outlook jak i w smartphonie. Proszę o info jak ustawić certyfikaty, jakie serwery POP3 i SMTP oraz porty.

Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6042
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

@marekgrzesz, na pewno masz usługę w Orange? Możesz zalogować się do Multi Boxa numerem telefonu? https://www.orange.pl/ocp/gear/fastlink/fast_link?link=LinkToMultiBox

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca skrzynka e-mail

Dlaczego w nowym panelu webmail w MultiBox nie działają aliasy i tylko jest możliwość wysyłania maila z podstawowego aliasu?
Widzę, że wiele osób ma z tym problem. Kiedy to zostanie naprawione?


Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6042
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

edit: ok, już widzę o co chodzi i sprawdzamy.


Poziom 15, Komentator
  • 17
  • 1
  • 1

Nie działająca skrzynka e-mail

Tak, na 1000 procent ma usługę w Orange. Mam multi box Gold, na firmę. Mam 4 usługi na 4 numery w Orange na firmę i w żadnym nie działa mi klient pocztowy. Nie działa nawet aplikacja Orange Office która rozwiązała by poniekąd problem. Próbowałem logować się numerem telefonu, aliasem głównym i wszystkimi innymi a nawet całym adresem email. Próbowałem z certyfikatami i bez, różne porty, 110 995 itp. Nic nie działa. Serwery POP3 i SMTP mail.orange.pl i poczta.orangemail.pl nie działa i tyle więc zróbcie coś z tym bo w piątek wszystko działało

Poziom 33, Ekspert
  • 2060
  • 6042
  • 109

Nie działająca skrzynka e-mail

@marekgrzesz, dobrze rozumiem, że na stronie http://webmail.orange.pl możesz się zalogować (podstawowym adresem e-mail), a nie działa pobieranie/wysyłanie wiadomości za pomocą klientów pocztowych?