Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange się wysypał?


Poziom 33, Ekspert
  • 2189
  • 3090
  • 141

Mój Orange się wysypał?

Strona i aplikacja?

19 ODPOW. 19

Poziom 20, Pasjonat
  • 179
  • 210
  • 2

Mój Orange się wysypał?

Tak wysypał się i dla zmylenia przeciwnika zwanego klientem -  nie ma obsługi błędów (np. komunikat,  zanim stracisz czas na zalogowanie - przerwa techniczna/awaria) tylko zwraca Ci że nie ma Twojego konta o danym loginie. Patologia.

 

Prawie za każdym razem na stronie Orange czuję się jak na tej prezentującej złe praktyki UXow czyli https://userinyerface.com/ - mam nadzieję że ktoś w Orange się z tym zapozna i wyciągnie konstruktywne wnioski.

 

______________

Wpis poddany edycji - Rafał


Poziom 33, Ekspert
  • 2189
  • 3090
  • 141

Mój Orange się wysypał?

Chłopie, wyluzuj. Awarie się zdarzają, mi chodziło o potwierdzenie problemu...


Poziom 20, Pasjonat
  • 179
  • 210
  • 2

Mój Orange się wysypał?

Jestem wyluzowany, jednak Orange swoimi praktykami stara się to zmienić. Nie trolluje się klienta w taki sposób. Jeśli jest błąd, należy wystawić generyczny komunikat ale taki, który nie wprowadza w błąd pt. "konto o takim loginie nie istnieje". To nie jest normalne.

Nie powinno być potrzeby potwierdzania w problemu. W przypadku prac planowanych jak i awarii powinien być wystawiony komunikat - tak robią to firmy z minimum szacunku do użytkownika.


Poziom 33, Ekspert
  • 2189
  • 3090
  • 141

Mój Orange się wysypał?

Zanim pojawi się stosowny komunikat pewnie naprawią usterkę 🙂

 

____________

Wpis poddany edycji - Rafał


Poziom 37, Guru **
  • 10151
  • 17071
  • 338

Mój Orange się wysypał?

Już jest informacja o przerwie technicznej. Jeszcze 40 minut temu sprawdzałem konto 😄


Poziom 33, Ekspert
  • 3667
  • 6982
  • 102

Mój Orange się wysypał?

@ketrasaArtur  jest taki ludek w kasku...a niby jest na przerwie, a w kasku

Konto usunięte

Nie dotyczy

Mój Orange się wysypał?

Owszem, była awaria. I mówiąc szczerze, logując się co około 2 dni prawie za każdym razem mam informacje o pracach serwisowych albo system działa jakby chciał a nie mógł. 

 

 

Mam porównanie z systemem Polkomtela i tam o każdej porze dnia i nocy mogę sobie swobodnie sprawdzać stan wykorzystania usług czy faktury, a w Orange 90% kiedy chce coś sprawdzić to awaria, prace serwisowe albo kompletne zamulanie. To robi się uciążliwe. Największa sieć w Polsce a ma problemy z tak podstawowym systemem jak panel klienta. 

 

Trochę to nieprofesjonalne, prawda?


Poziom 37, Guru **
  • 10151
  • 17071
  • 338

Mój Orange się wysypał?

@Konto usunięte kiedyś konsultant mnie uświadomił. Podstawową działalnością Orange jest świadczenie usług telekomunikacyjnych. Mój Orange jest dodatkiem i nie muszą gwarantować poprawności działania tej usługi.


Poziom 20, Pasjonat
  • 179
  • 210
  • 2

Mój Orange się wysypał?

No tak. Ojtam ojtam że to system gdzie masz rozliczenia, zarządzanie usługami. A i zapomniałbym, infolinia jest płatna i tylko w ograniczonych godzinach. Zakładając że wytrzymasz próby (na swój koszt) spławiania przez Maxa jako pierwszej linii obrony...

 

Zeby Ci dokopac pozwolimy ci rozpoczac czat nawet poza godzinami tylko po to zeby od razu go zakonczyc drogi kliencie. Takze marnuj czas na klikanie czy wypelnianie formularzy bez sensu.

#siecnr1 To musi być Orange xD