- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak 10 GB za zalogowanie do aplikacji Mój Orange
Pobralem apke mój Orange zalogowałem się e-mailem minęło dwa tygodnie i niedostalem 10gb co jest nie tak
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak 10 GB za zalogowanie do aplikacji Mój Orange
Sprawdzałeś w aplikacji lub na stronie? Smsy czasami nie dochodzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak 10 GB za zalogowanie do aplikacji Mój Orange
Zgodnie z regulaminem promocji bonus zostanie włączony w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od chwili, kiedy po raz pierwszy zalogują się Państwo do aplikacji Mój Orange – wersji 5, z wykorzystaniem adresu e-mail oraz hasła.
Musisz złożyć reklamację na adres : aplikacja.moj.orange@orange.com oraz prosimy o opatrzenie jej dopiskiem „Reklamacja – promocji 10 GB od Mój Orange”.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak 10 GB za zalogowanie do aplikacji Mój Orange
@Stel zgłoś sprawę na infolinii lub na czacie. Czy do konta Mój Orange masz jeden numer, czy więcej? Jeżeli więcej jak jeden numer, to sprawdź, czy na innym nie został przyznany bonus.
Obecnie można otrzymać pakiet 10 GB.
Wyślij SMS o treści PAKIET10GB pod bezpłatny numer 80820.
Tu więcej informacji: