Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

problem z logowaniem


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 7
  • 0

problem z logowaniem

Miałem dwa konta na starym orange. Mogłem się logować w apk 4.XX i zarządzać kontami.

Na oba maile przypisane do kont mogę logować na forum.

Niestety do Nowego Orange już nie, w obu przypadkach: brak takiego email.

Jak próbuję rejestracji wyskakuje dziwny komunikat że moje numery należą do korporacji i mam korzystać z premium - tam oczywiście logowanie nie działa, konta założyć nie mogę.

To nie jest lepsza zmiana.

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 10379
  • 17715
  • 353

problem z logowaniem

@seotop czy numery są w ofercie indywidualnej? Jeśli tak, to załóż konto na e-maila na Nowy Mój Orange. W przypadku problemów trzeba skontaktować się z konsultantem na infolinii lub na czacie.

To, że do starego konta masz przypisane e-maile, to nie oznacza, że przez te e-maile zalogujesz się do nowej wersji Mój Orange. Do starych kont e-maile były podawane jako kontakt, obecnie trzeba ponownie się zarejestrować.

Tu link do rejestracji:

https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja

 


Poziom 36, Guru *
  • 4212
  • 7634
  • 149

problem z logowaniem

@seotop  jeżeli chodzi o problemy z logowaniem, to po pierwsze powinieneś zainstalować nowszą wersję appki. Po drugie, z taką lekką nieśmiałością zachęcam do przeszukiwania forum... są tematy z podobnym "problemem" i opisanym rozwiązaniem, np. moje opisy tutaj.

Upraszczając, jeżeli faktycznie numery nie były zarejestrowane w Nowym Mój Orange, to tak jak podpowiada @ketrasaArtur  trzeba je zarejestrować. Gdyby były zarejestrowane na jedną osobę, to wydaje mnie się że wystarczy pojedyncza rejestracja w NMO... Jeśli zaś będą  na różne, to nie da się nimi zarządzać z jednej rejestracji.

Gdybyś był zmigrowany do NMO o czym nie wiesz/nie pamiętasz, to najprościej będzie to sprawdzić w nowszej wersji apki. 

Na początek wpisujesz nr tel. komórkowego i przechodzisz do tzw. szybkiego podglądu (warunek wyłączone WiFi). Jeżeli system wykryje, że dany nr telefonu  ma już konto, to wtedy pozwoli na zalogowanie się (w pewnych miejscach będzie po prostu widoczny przycisk: Zaloguj się). A jeżeli nie wykryje, to wtedy pokaże: Zarejestruj się. Więc wtedy trzeba po prostu wybrać Zarejestruj się i postępować zgodnie z opisem przedstawionym na poszczególnych krokach.

Informacje dotyczące logowania do konta „Mój Orange” znajdziesz na tej stronie.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 7
  • 0

problem z logowaniem

Sprawa się wyjaśniła po rozmowie z infolinią. Numery są "ugotowane". Karty razem z zegarkami sprzedawała firma Locon (operator gdziejestdziecko). Wszystkie na jednego maila zarejestrowali co znaczy że mają setki numerów pod jednym loginem. Karty po zużyciu salda idą w kosz i zastęp je Play za 5 zł 😉


Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1985
  • 173

problem z logowaniem

Orange powinno umożliwić klientom, którzy kupili od tej "firemki" zegarki z kartami SIM przerejestrować numer zdalnie - rozumiem jeszcze zakup od innych firm, które rejestrują numery utrudniając później zarządzanie nimi, ale z LOCONem przecież mają umowę. Nigdy nie rozumiałem jak można nie stworzyć procedury dla klientów zwłaszcza w sytuacji gdy takie zegarki są często kupowane dla dzieci, więc rodzice powinni mieć możliwość weryfikacji sytuacji, a Nowy Mój Orange na to nie pozwoli.

 

A póki co, jak najbardziej rozważ zakup nowej karty - w Orange, nju mobile lub u innego operatora. Akurat mam pewne wątpliwosci czy Play jest dobrym rozwiązaniem (no serwis obsługowy mają świetny, ale ofertę denną), ale dostosuj do siebie 🙂


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 7
  • 0

problem z logowaniem

Kupiłem w Żabce kartę LycaMobile, rejestracja 30 sekund. Bye-bye Orange 😉