- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji Mój Orange na iOS zauważyłem błąd rozliczeń. Gdy zapłaciłem standardowo przelewem bankowym zamiast szybkimi płatnościami, status ostatniej faktury nie zmienił się a dodatkowo jest to faktura zaległa na kwotę 0 zł. Po zalogowaniu do wersji webowej wszystko jest rozliczone. Też tak macie? Załączam screeny. Błąd był już widoczny w wersji 4.9. Aktualizacja do wersji 4.10, usunięcie i ponowna instalacja nie pomogły. Ile to się może rozliczać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Arviss poślizg czasowy w aktualizacji tych informacji w appce był od zawsze. Kilka razy to sygnalizowałem. Nawet podczas AMA zadałem pytanie czy jest szansa na poprawę w tym zakresie patrz tu - odpowiedź jest "standardowa", to nie zależy od nas (twórców apki) tylko od systemów (serwerów) Orange, na których muszą pojawić się zapisy o zaksięgowaniu wpłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Arviss poślizg czasowy w aktualizacji tych informacji w appce był od zawsze. Kilka razy to sygnalizowałem. Nawet podczas AMA zadałem pytanie czy jest szansa na poprawę w tym zakresie patrz tu - odpowiedź jest "standardowa", to nie zależy od nas (twórców apki) tylko od systemów (serwerów) Orange, na których muszą pojawić się zapisy o zaksięgowaniu wpłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - aplikacja iOS v 4.10 - błąd rozliczeń
Czyli wygląda na to, że Orange ma 2 bazy, które uderzają do CFM. Z jedną łączy się portal i PeopleSoft, a z drugą aplikacja mobilna. Dziwne to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - aplikacja iOS v 4.10 - błąd rozliczeń
@Arviss generalnie z odpowiedzi na inne moje pytanie w ramach AMY można wyczytać, że zmierzają do ujednolicenia logowania w aplikacji mobilnej z zasadami logowania do nowego Mój Orange... może dzięki temu ulegnie zmianie dostęp aplikacji do serwerów z danymi 😉