- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesłane wcześniej przez @Misiek62
Problem dostępu do "bieżącego stanu rzeczy" dotyczy także, zbyt późnego, moim zdaniem - bo trwa kilka dni, zresztą na forum inni użytkownicy też to podnoszą - aktualizowania informacji o zapłaconej fakturze... nie przemawia do mnie wyjaśnienie, że ileś czasu potrzeba na zaksięgowanie wpłat na różne konta za usługi stacjonarne i mobilne dla pakietu Orane Love... klient płaci jedną - łączną sumę i chce "od razu" wiedzieć, że Orange "widzi wpłatę".
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absolutnie rozumiem, dodam że nie jest to zależne od aplikacji. Aplikacja pokazuje tylko dane jakie otrzymuje z systemów Orange, więc czas księgowania ma znacznie. Dla klienta nie to oczywiście znaczenia - pełna zgoda. Ciągle są prowadzone prace nad usprawnieniami.
Polecam natomiast płatności Blikiem lub kartą bezpośrednio z aplikacji - tu status zmiana się natychmiast po dokonaniu transakcji. Sam tak płacę, to najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absolutnie rozumiem, dodam że nie jest to zależne od aplikacji. Aplikacja pokazuje tylko dane jakie otrzymuje z systemów Orange, więc czas księgowania ma znacznie. Dla klienta nie to oczywiście znaczenia - pełna zgoda. Ciągle są prowadzone prace nad usprawnieniami.
Polecam natomiast płatności Blikiem lub kartą bezpośrednio z aplikacji - tu status zmiana się natychmiast po dokonaniu transakcji. Sam tak płacę, to najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie.