Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎03-09-2018
Online
Arviss
Poziom 19, Pasjonat
Poziom 19, Pasjonat
Punkty: 7758
31
50
1
1
online
ostatnia aktywność: 07-03-2021 22:36

Osiągnięcia

50 like

25 like

Pierwszy pomysł

Druga Rocznica

10 odpowiedzi

1 rozwiązanie

Roczniak

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Dzisiaj zadzwonił do mnie Pan z Orange i dostałem kod. Ponowna rejestracja udana i wszystko działa

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@jankol57 jak Ci się to udało? 🙂

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@jankol57 jeśli to Twoja nowa usługa, w aplikacji Mój Orange lub SMS-em powinieneś dostać kod do rejestracji na https://hbogo.pl. Jeśli go nie dostałeś, reklamuj usługę. HBO zmieniło sposób rejestracji w lutym. Wcześniej wystarczyło do rejestracji podać nu [...]

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Dzisiaj zadzwonił do mnie Pan z Orange i dostałem kod. Ponowna rejestracja udana i wszystko działa

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@jankol57 jak Ci się to udało? 🙂

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@jankol57 jeśli to Twoja nowa usługa, w aplikacji Mój Orange lub SMS-em powinieneś dostać kod do rejestracji na https://hbogo.pl. Jeśli go nie dostałeś, reklamuj usługę. HBO zmieniło sposób rejestracji w lutym. Wcześniej wystarczyło do rejestracji podać nu [...]

Mój Orange - nie można wyświetlić informacji o usługach

Obecnie jest wszystko ok. Problem sam ustąpił

Neofon przez przeglądarkę

Proponuję dostęp do usługi Neofonu przez przeglądarkę w związku z wycofaniem aplikacji Neofon. Logowanie standardowo przez numer telefonu i hasło do usługi. Przez to Klienci nie będą musieli instalować zewnętrznych programów. Kiedyś podobną usługę miał Pla [...]

Przywrócić możliwość opcji oddzwoń do mnie

Kiedyś gdy dzwoniliśmy do konsultanta, a był długi czas oczekiwania. Można było wybrać opcje - oddzwoń do mnie. Zwykle w Czesie do 24 godzin. Proszę o przywrócenie tej funkcjonalności