- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Ja mam taki sam ekran gdy przełączam się na "puste" konto (powiązane) w starym MO. Juz nawet nie pamiętam co tam było ale chyba numer na kartę który został przeniesiony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Witam, interesuje mnie kwestia łączenia kont w nowym Mój Orange. Mam w rodzinie kilka starszych osób, za które załatwiam wszelkie formalności online, ze względu na ich „pokoleniowe techniczne nieobycie”. W starym systemie mogłem sobie podłączyć (autoryzować) pod swoje konto ich konta i dzięki temu mieć kontrolę nad kilkoma numerami, formalnie zarejestrowanymi na różne osoby fizyczne. Jak to będzie wygladać w nowym „mój Orange”. Mozna będzie łączyć dostep do różnych kont? Stary system nie był wygodny ale istniała taka możliwość. W nowym jej nie widzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Zgłoś to jako pomysł to może taka funkcja się pojawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
@joystick, co prawda funkcji udostępniania konta nie ma w "nowym" Mój Orange i jej nie planujemy, a w "starym" była niezamierzonym efektem ubocznym, jednak "nowe" konto, w przeciwieństwie do starego ma możliwość zmiany numeru telefonu dla wiadomości autoryzacyjnych. Możesz więc założyć konta członkom rodziny i logować się na nie tymi samymi danymi, a numer telefonu do autoryzacji ustawić swój. W ten sposób w praktyce staniesz się osobą zarządzającą numerami 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Po migracji nie widzę opcji chata z konsultantem. Zniknęła również możliwość zarządzania kodem abonenckim 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Dzięki za info, @spiro, zbadamy to, prawda, @Mazgaj? 🙂 Jeśli chodzi o czat to pewnie dlatego, że jest dostępny od pn do pt od 7:00 do 21:30 (w sprawach obsługowych, info tutaj: www.orange.pl/kontakt).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
To może warto w sprawie chatu dać jakiś zacieniowany obrazek z informacją (np po kliknięciu) o godzinach pracy? taka luźna propozycja...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
Mnie zastanawia, że takiej firmy jak Orange nie stać na całodobową obsługę klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komentarze do artykułu: Nowe konto Mój Orange na stronie internetowej
@spiroNowy Mój Orange nie wykorzystuje kodu abonenckiego, więc nie ma tam możliwości nim zarządzania. Zamiast kodu abonenckiego wykorzystywany jest Jednorazowy Kod SMS, który wysyłany jest na numer telefonu, który podałeś podczas rejestracji.