- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obecnie są dwa myki by dostać się do "żywej osoby":
1) trzeba trochę porozmawiać z MAXem i być zweryfikowanym przez niego
2) w nowym Mój Orange jest zakłada do zgłoszeń technicznych, wybierzcie problem z połączeniami - tam jest inny rodzaj czatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Skuteczny, jak najbardziej.
Dawno już nie byłem taki wk....y na Orange!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Gdybyś zamiast: "nie" napisał/powiedział jeszcze ze dwa razy połącz mnie z konsultantem to by to zrobił wyraźnie napisałem że jedyną komendę jaka trzema mu pozadawać to: połącz mnie z konsultantem. NIC innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@Czullo Admini wywalili (a nie wiem dlaczego), ale to nie szkodzi, wrzucę jeszcze raz:
Data zakończenia: 23 października 2020, godzina 14:12:08
Nowy doradca
Max: Dzień dobry. Jestem Max :wave:
Jak mogę Ci pomóc?
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Rozumiem, że chcesz rozmawiać z doradcą, ale najpierw napisz, jak mogę Ci pomóc?
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Czy twoja sprawa dotyczy pomocy technicznej?
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Rozumiem, że chcesz rozmawiać z doradcą, ale najpierw podaj proszę numer telefonu lub numer usługi
internetowej.
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Jeżeli nie będę mógł pomóc, połączę Cię z Doradcą, jednak najpierw muszę znaleźć Twoje konto w
systemie. Dlatego proszę, podaj numer, w sprawie którego się kontaktujesz.
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Max: W ten sposób nie umiem znaleźć Twojego konta, spróbujmy inaczej. Zadam Ci kilka dodatkowych pytań.
Czy kontaktujesz się w sprawie usług prywatnych czy dla firm?
Klient: prywatnych
Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Ok, wpisz proszę swój PESEL.
Jeśli nie będę mógł pomóc, połączę Cię z doradcą. Jednak najpierw podaj mi proszę PESEL.
Klient: Proszę o połączenie z konsultantem
Max: W ten sposób nie umiem znaleźć Twojego konta, spróbujmy inaczej. Napisz w takim razie czy Twoja
sprawa dotyczy usług mobilnych czy stacjonarnych?
Klient: mobilnych
Proszę o połączenie z konsultantem
Max: Czy kontaktujesz się w sprawie usług abonamentowych czy na kartę?
Klient: abonamentowych
Max: W tej sprawie pomoże Ci doradca. Aby się z nim połączyć załóż konto Mój Orange klikając w link:
https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja i jeszcze raz napisz do nas na czacie.
Dziękuję za rozmowę. Życzę miłego dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Próbujesz się połączyć z doradcą nie mając konta lub nie będąc zalogowanym, tutaj jest problem. Gdy jesteś zalogowany to po 3 wpisaniach połącz mnie z konsultantem łączy Cie z konsultantem, tak jak na moim obrazku powyżej. Załóż konto lub się zaloguj. Ewentualnie zadzwoń na numer pomocy technicznej tam nie musisz mieć konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Właśnie w tym rzecz, że jestem zalogowany. Tylko ta niepelnosprawna sztuczna inteligencja tego nie widzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@zielony71 pisałem że jest bug, właśnie taki, poczekaj kilka dni, naprawią to 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
Kilka dni to już czekam. Nawet złożyłem reklamację. Tylko, że problem był już sygnalizowany na tym forum po raz pierwszy już z miesiąc temu i nic się nie dzieje.
Skoro Max jest niedysponowany, to trzeba chociaż tymczasowo go wyłączyć. A najlepiej to na stałe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy wreszcie wyłączycie Maxa?
@Piotrekk85 Czy masz na myśli zakładkę "zlecenia" a następnie "zgłoś problem techniczny"?