Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4209
  • 6557
  • 138

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasa  sporo zmian na NMO jest, nie wszystko widać, poczekaj cierpliwie jeszcze trochę, lub może @Wiktor ci pomoże 😉

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1827
  • 3562
  • 51

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasa, dowiadywałem się w Twojej sprawie, ale niestety nic nowego. Jednakże sprawa cały czas w toku.

Highlighted

Poziom 30, Ekspert
  • 2030
  • 1816
  • 81

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Mój przypadek wymaga chyba oddzielnego wątku, ale ... po 3 miesiącach trafiłem na Konsultantke na CZACIE, który zrobiła coś co pseudoTechnicy nie potrafią od 3 miesięcy. Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Konsultantka zaproponowała proste rozwiązanie z punku widzenia klienta, ale trochę inaczej z punktu widzenia systemu. Wysłała nowy link aktywacyjny na innego maila. I mam już dostęp do NMO.

Oczywiście nie w jeden dzień, a w tydzień...

 

Co dziwne, normalny kontakt z BOK przez CZAT, to za każdym razem inny konsultant. Tutaj był Emotikon: Zaskoczony, ponieważ podczas rozmowy Konsultantka obiecała, że dopilnuje operacji do końca i po tygodniu dostałem SMSa i link na maila. Pierwszy raz spotkałem się z takim postępowaniem... Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Ron , właśnie takich ludzi trzeba w Orange, jak ma się nazywać Siecią #1. Niektórzy klienci wręcz "molestują" w sprawie swojego problemu i im częściej to robią, tym na większy opór materii napotykają Emotikon: Smutny

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5611
  • 9972
  • 149

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Ron cieszę się, że Tobie już działa NMO. Każdy z konsultantów, z którym rozmawiał, deklarował, że odezwie się w mojej sprawie i poinformuje co się dzieje z moim kontem. Do dziś nikt z infolinii się nie odezwał. 

Twoja propozycja była wykonywana u mnie dwa razy, nic nie zadziałało. Dalej mam magiczne cyferki 404. 

Nie mniej spróbuje jeszcze raz, może w końcu coś zatrybi Emotikon: Mrugający

Dzięki @Wojciech za sprawdzenie zgłoszenia Emotikon: Mrugający

Również i wam dziękuję @irek6311 @Konto usunięte @Ron za chęci i podpowiedzi.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Toż ja Tobie podpowiadałam co powinieneś zrobić ( przynajmniej tak mi się wydaje )

Załóż sobie na ten przykład adres mailowy na innej domenie - i zapewniam Cię, że pod ten adres przyjdzie Ci link aktywacyjny @ketrasa  Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Wojciech- witaj

Ja miałam podobny problem i wystarczyło, że podałam inny adres mailowy na który przyszedł mi bezproblemowo link aktywacyjny.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1827
  • 3562
  • 51

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@wscieklaewka napisał(-a)

@Wojciech- witaj

Ja miałam podobny problem i wystarczyło, że podałam inny adres mailowy na który przyszedł mi bezproblemowo link aktywacyjny.


Tutaj nie jest z tym problem.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5611
  • 9972
  • 149

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

W mojej sprawie postanowiłem napisać na czacie i uwzględnić wskazówki. Rozmowa na czacie trała 1,5 godziny, po czym dostałem komunikat:

"Obecnie z przyczyn technicznych, rozmowa nie może być kontynuowana. Prosimy, spróbuj ponownie."

Czyli już załatwiłem swoją sprawę Emotikon: Mrugający

Normalnie super Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

To ładnie tak przez półtora godziny męczyć konsultanta @ketrasa i nici mieć z rozmowy? Emotikon: Smutny

Poproś @Wiktor /a o pomoc - to człowiek o wielkim zaangażowaniu i serduchu w te sprawy, może pomoże ?