Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?


@Piotrekk85napisał(-a)
A ciężko wybrać jakiś wpis 🙂

@Piotrekk85 , z tych, ja bym wybrał Twój komiks. On nie tylko wybił szybę, ale narobił rabanu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

P85.PNGP285.PNGP385.PNG

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Za to u mnie dalej jest błąd 404. Planowane usunięcie problemu miało nastąpić 12 grudnia 2019r, ale termin nie został dotrzymany. Rozumiem, że przede mną jeszcze około 3 miesięcy oczekiwania Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konsultanci, którzy obiecali monitorować moja sprawę do tej pory się nie odezwali. Dzwoniłem w do BOK, jak i rozmawiam na czacie, dowiedziałem się, że sprawa jest już zamknięta. Co mam więc zrobić??

Kolejne zgłoszenie, które zostanie zamknięte i dalej mam brak dostępu do konta po zalogowaniu??

Kolejna reklamacja, która zostanie rozpatrzona negatywnie??

 

Przez ostatnie dwa dni spędziłem na samych rozmowach telefonicznych ponad 4 godziny. Rozmawiałem z ponad 30 konsultantami. Wszyscy jednomyślne chcą przyjąć ode mnie kolejne kilku dziesiętne zgłoszenie, które zostanie zamknięte przed rozwiązaniem problemu. Dwóch konsultantów wykazało się rozwiązaniem niestandardowym.

Jedno rozwiązanie sprawdziłem już, nie zadziałało.

Drugie rozwiązanie, to usunięcie konta, ale jak mam usunąć konto, skoro nie mam do niego dostępu??

Ciekawe, czy ktoś w końcu z Orange się odezwie, bo jak na razie, to tylko ja wydzwaniam bezskutecznie do BOK.

 

P. S. 

Żadne czyszczenie ciasteczek nie pomagają. Konto nie działa na żadnej przeglądarce i na różnych komputerach i smartfonach, więc proszę tego typu rad mi nie dawać, bo już były setki razy sprawdzane i każdy konsultant od tego zaczyna bez zapoznania się gruntownie z problemem Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Ale fajnie normalnie aż boki zrywać Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: LOL

Właśnie przed chwila dostałem SMS-em informacje od Orange aby sprawdzić logowanie na różnych przeglądarkach, aktualizowanie przeglądarek. No to świetnie. Po tych zabiegach dalej jest wyświetlana strona 404 Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Problem rozwiązany !!!!!!!!!!!!!! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Wyznaczony termin 12 grudnia 2019r już minął. Rozmawiałem z ponad trzydziestka konsultantów, poświeciłem ponad 4 godziny czasu na rozmowy i jedyne co dostałem w odpowiedzi, to ponowne zgłoszenie lub reklamacja. Jaki jest tego sens, skoro po wyznaczonym terminie i tak dalej po zalogowaniu widzę magiczną stronę z cyferkami 404. Zgłoszenia są zamykane i nic więcej w mojej sprawie się nie dzieje. Czekałem jeszcze kilak dni, może coś się zmieni i dalej cisza.

Jeszcze spróbuję, że może ktoś z pracowników Orange: @Jarek @RaDo_sny @sebaswiderski @WodnikSzuwarek @Maniako1983 @Mazgaj @moherowyberet mi coś pomoże. 

Temat też był na AMA: https://nasz.orange.pl/t5/AMA-M%C3%B3j-Orange/Rejestracja-konta-Nowy-M%C3%B3j-Orange/m-p/164874#M4

Może osoby z AMA coś też zadziałają: @Michał_MO @Agnieszka_MO @Asia_MO @Bartek_MO 

Do kogo jeszcze mam się zwrócić, żeby mieć w końcu dostęp do NMO?

Do tej pory cisza i dalej magiczna strona 404:

404.jpg

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

To mam problem Emotikon: Smutny. Chyba nici z mojego konta na NMO Emotikon: Smutny. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Zaczynam się poważnie zastanawiać nad zmianą operatora, skoro naprawa NMO jest niemożliwa. Obecnie jest jeszcze fajnie działająca apka MO 4.14, ale jak zostanie wyłączona, to w apce NMO 5.0 nie mam wszystkich danych o swoich usługach.

Jeżeli podejmę decyzję o zmianie operatora, to po odpowiedzi:

https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Usuni%C4%99cie-kont-us%C5%82ug-Skrzynka-MMS-i-Album-MMS-w-rama...

pewnie i moje konto wypadnie z NO. No cóż, życie.

Zastanawiałem się, żeby ponownie pojechać jak kiedyś na NO napisałem do zarządu Orange, ale chyba sobie daruję tą sprawę. Aż tak mi nie zależy.

Może faktycznie po 18 latach udanej współpracy nadchodzi czas na pożegnanie się z Orange?

Highlighted

Poziom 30, Ekspert
  • 2030
  • 1816
  • 81

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasa , ja też nie mam dostępu mam błąd komponentu od 2 miesięcy. NMO to taki niewypał. 

 

Sposobem jest usuniecie konta, ale ktoś wymyślił, że trwa to 10 dni zamiast natychmiast i uwolnienie maila. Następnie ponowna rejestracja. 

 

10 dni na usunięcie jest kompletnym niewypałem.

 

@ketrasa , napisz TUTAJ,.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Ron Błąd komponentu, ale masz jakiś wgląd na konto. Ja nawet nie mam żadnego wglądu. Mam tylko aktywny Wyloguj i koniec. Tyle mojego korzystania z konta. Jeden z konsultantów na BOK podał również rozwiązanie na usunięcie konta, ale jak go poprosiłem, żeby o zrobił w moim imieniu, to okazało się, że nie ma dostępu do mojego konta. U mnie na koncie nawet opisywanego przez Ciebie błędu nie ma, tylko od razu strona 404 wskakuje. Sam, bez pomocy osób pracujących w Orange nie mogę żadnej zmiany zrobić na NMO przez www. Jedyne co mogę zrobić z kontem, to zmienić hasło i wylogować się. Tylko te możliwości mi zostały.

Podobno Piotrek czekał na usunięcie pół roku. U mnie usterka trwa dopiero 3,5 miesiąca Emotikon: Bardzo szczęśliwy To mam jeszcze czas Emotikon: Mrugający

Dzięki @Ron za zainteresowanie Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

Właśnie się dowiedziałem, że jestem dyskryminowany przez Orange.

Problem polega na tym, że jak nie mam dostępu do NMO, nie mogę aktywować karty eSIM. Czyli jest dla mnie zabrana najnowsza technologia, którą chwali się Orange, ale dostęp do eSIM mają tylko wybrane osoby, niestety nie ja.

Żadna eSIM z Orange mi nie przysługuje Emotikon: Wściekły

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@ketrasa , zbieg okoliczności, czy czysty przypadek? Może schemat działania przypomina mechanizm kija i marchewki?...i został jeno kij Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Kiedy doczekamy się naprawy NMO?

@Konto usunięte to pewnie tak specjalnie dla mnie jest. Wiesz, że jest ale nie możesz użyć. Jakie zdziwienie było konsultanta jak odmówiłem składania reklamacji. Chciał koniecznie mi pomóc, ale co on biedak może zadziałać, jak już tyle setek razy było rozmów prowadzonych i zgłoszeń Emotikon: Mrugający To jest mur nie do przeskoczenia. Najgorzej jest wkurzające, że za każdym razem nawet jak chciałem, żeby coś w mojej sprawie zostało zadziałane, to jest zestaw standardowych pytań i podpowiedzi. Znudziło mnie to już i nie chce mi się przekonywać kolejnej osoby, że problem jest gdzie indziej, a nie w mojej przeglądarce z niewyczyszczonymi ciasteczkami Emotikon: LOL

Teraz już się zastanawiam, czy do BOK dzwonić w jakiejkolwiek sprawie, bo obecnie konsultanci zauważają , że wiele razy było zgłoszenie w sprawie NMO i zaczynają od początku serię pytań do oraz ponowne czyszczenie okruszków chusteczkowych z przeglądarki. 

Fajna ta marchewka i pewnie nawet słodka, ale zostaje tylko w sferze marzeń na chwilę obecną. Dobrze, że został kijek, żeby się podeprzeć od bezradności niemożliwości usunięcia problemu Emotikon: Szczęśliwy