- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@ketrasaArtur nie masz przypadkiem usług że starego MO, ja mam tylko simki i zero problemów z NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@Anonim przez miesiąc czasu NMO działał bez problemów, po miesiącu przestał działać i od tamtej pory nie mam dostępu do zarządzania numerami ani an starym ani na nowym Mój Orange. Działa tylko apka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@Anonimnapisał(-a)@ketrasaArtur nie masz przypadkiem usług że starego MO, ja mam tylko simki i zero problemów z NMO.
@Anonim , ja mam ze starego i przeszły bez większych ceregieli. Tylko @Wiktor musiał podziałać i zamienić mi przyszło stacjonarny na komórkę z OL do logowania. @ketrasaArtur też dojdzie, tylko inną drogą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@ketrasaArtur sporo zmian na NMO jest, nie wszystko widać, poczekaj cierpliwie jeszcze trochę, lub może @Wiktor ci pomoże 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
Mój przypadek wymaga chyba oddzielnego wątku, ale ... po 3 miesiącach trafiłem na Konsultantke na CZACIE, który zrobiła coś co pseudoTechnicy nie potrafią od 3 miesięcy.
Konsultantka zaproponowała proste rozwiązanie z punku widzenia klienta, ale trochę inaczej z punktu widzenia systemu. Wysłała nowy link aktywacyjny na innego maila. I mam już dostęp do NMO.
Oczywiście nie w jeden dzień, a w tydzień...
Co dziwne, normalny kontakt z BOK przez CZAT, to za każdym razem inny konsultant. Tutaj był , ponieważ podczas rozmowy Konsultantka obiecała, że dopilnuje operacji do końca i po tygodniu dostałem SMSa i link na maila. Pierwszy raz spotkałem się z takim postępowaniem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@Ron , właśnie takich ludzi trzeba w Orange, jak ma się nazywać Siecią #1. Niektórzy klienci wręcz "molestują" w sprawie swojego problemu i im częściej to robią, tym na większy opór materii napotykają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
@Ron cieszę się, że Tobie już działa NMO. Każdy z konsultantów, z którym rozmawiał, deklarował, że odezwie się w mojej sprawie i poinformuje co się dzieje z moim kontem. Do dziś nikt z infolinii się nie odezwał.
Twoja propozycja była wykonywana u mnie dwa razy, nic nie zadziałało. Dalej mam magiczne cyferki 404.
Nie mniej spróbuje jeszcze raz, może w końcu coś zatrybi .
Dzięki @Wojciech za sprawdzenie zgłoszenia
Również i wam dziękuję @Anonim @Anonim @Ron za chęci i podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy doczekamy się naprawy NMO?
Toż ja Tobie podpowiadałam co powinieneś zrobić ( przynajmniej tak mi się wydaje )
Załóż sobie na ten przykład adres mailowy na innej domenie - i zapewniam Cię, że pod ten adres przyjdzie Ci link aktywacyjny @ketrasaArtur
- « Poprzedni
- Następny »