- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
Wiem, że potrafi włączyć i wyłączyć Poczte Głosową,
i co jeszcze potrafi?
Może będzie nie długo jak Siri czy Cortana??
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max już potrafi bardzo dużo i szybko się uczy - na maksa! 🙂
Potrafi zidentyfikować usługę w sprawie której dzwonisz, zweryfikować użytkownika/właściciela w oparciu o pin abonencki, kod abonencki i 3 ostatnie cyfry z peselu. Jeżeli jest konieczność przełączenia rozmowy do doradcy - to doradca dostaje szczegóły o czym rozmawiał z Maxem. Wykonuje pomiary łącza, przyjmuje zgłoszenia uszkodzeń, podaje ich status i informuje o awariach. Podaje stan konta, kwotę zaległości, termin końca umowy, przyjmuje prolongatę terminu płatności za faktury. Może wysłać SMS z danymi dostępowymi do internetu Neostrada - login/hasło i dane do konfiguracji routera. Włącza i wyłącza pocztę głosową albo roaming. Aktywuje pakiety danych internetowych. Instruuje też w jaki sposób możesz wymienić kartę SIM na nową.
Ciągle się rozwija. Postaram się wrzucać co jakiś czas info, co nowego u Maxa "słychać".
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
@reflexionnapisał(-a)Hej,
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
Wiem, że potrafi włączyć i wyłączyć Poczte Głosową,
i co jeszcze potrafi?
Może będzie nie długo jak Siri czy Cortana??
Pozdrawiam
Max ciągle się uczy, problemy potrafi rozwiązać klienta, co jeszcze potrafi to sprawdż sam 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max już potrafi bardzo dużo i szybko się uczy - na maksa! 🙂
Potrafi zidentyfikować usługę w sprawie której dzwonisz, zweryfikować użytkownika/właściciela w oparciu o pin abonencki, kod abonencki i 3 ostatnie cyfry z peselu. Jeżeli jest konieczność przełączenia rozmowy do doradcy - to doradca dostaje szczegóły o czym rozmawiał z Maxem. Wykonuje pomiary łącza, przyjmuje zgłoszenia uszkodzeń, podaje ich status i informuje o awariach. Podaje stan konta, kwotę zaległości, termin końca umowy, przyjmuje prolongatę terminu płatności za faktury. Może wysłać SMS z danymi dostępowymi do internetu Neostrada - login/hasło i dane do konfiguracji routera. Włącza i wyłącza pocztę głosową albo roaming. Aktywuje pakiety danych internetowych. Instruuje też w jaki sposób możesz wymienić kartę SIM na nową.
Ciągle się rozwija. Postaram się wrzucać co jakiś czas info, co nowego u Maxa "słychać".
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
A tutaj możesz zobaczyć i posłuchać jak Monika rozmawia z Maxem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
Ciekawy jestem, jak będzie sobie radził z "podekscytowanym" męskim głosem Może "przerzuci" ciężar rozmowy na konsultanta? Tutaj nieźle sobie poradził, ponieważ na potrzeby filmiku zostało wszystko dopięte na ostatni guzik. Na koniec trafi do Mensy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
Podczas mojej ostatniej rozmowy z Maxem nie potrafił zrozumieć, że mam już zarejestrowane zgłoszenie i chcę się dowiedzieć ja z realizacją. Na szczęście Max gdy czegoś nie rozumie to po 2-3 pytaniach przełącza na żywego konsultanta 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
@bluesmanniak , mnie w podobnej sprawie nie pokumał i się rozłączyłem. Ze dwa razy w kółko to samo mi powtórzył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie polecenia zna Max z Infolinii *100?
Wyłączcie to dziadostwo. Nie dość że obsługa klienta w Orange jest na słabym poziomie, to ten automat cholernie irytuje, a ostatecznie łączy nie tam gdzie trzeba. Przywróćcie normalne tonowe wybieranie funkcji.