- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mam w Orange 3 numery- dwa telefony na abonament i jeden internet. Po wlaczeniu aplikacji Moj Orange pokazuja mi sie wszystkie trzy numery jednak przeglądać szczegóły moge tylko dla numeru ktory mam w swoim telefonie. Dla dwóch pozostalych pokazuje mi sie że jest wymagana Autoryzacja i rzada kodu abonenckiego czyli 6 ostatnich cyfr PUK. Ale gdy wpisuje te cyfry to mi sie pokazuje że kod jest bledny i rzada go ponownie. Dla kazdego numeru wpisywalem kod abonencki zarowno z mojej karty jak i z karty od tego numeru i nic.Czy ktos mi pomoze jak zrobic zeby na jednym telefonie mozna bylo przegladac szczegóły dotyczace wszystkich posiadanych numerow w orange?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Stachobb napisał:
(...) Po wlaczeniu aplikacji Moj Orange pokazuja mi sie wszystkie trzy numery (...). Dla dwóch pozostalych pokazuje mi sie że jest wymagana Autoryzacja i rzada kodu abonenckiego (...).
To by świadczyło o tym, że wszystkie trzy numery są na jednej kartotece (z tym samym właścicielem - nrem PESEL). Apka działa właśnie w ten sposób, że gdy zalogujemy się na jeden z takich nrów - to wtedy pozostałe dwa "podczytują się" automatycznie. Wychodzi na to, że te "podczytane" nry są dodatkowo zabezpieczone KODEM ABONENCKIM (jakim? - o tym już wyżej wspomniał @Piotrekk85).
Po dodanej etykiecie [Nowe Mój Orange] wnioskuję, że jednocześnie nastąpiła migracja do nowej (portalowej) wersji Mój Orange. Tam nie ma funkcji służącej do zarządzania KODEM ABONENCKIM.
Polecam jednak zapoznanie się z tym materiałem. Zwłaszcza w częściach:
- (1) Co to jest kod abonencki i kod PIN? [w kolumnie: Kod abonencki]
- (2) Gdzie znajdę kody autoryzacyjne do zarządzania kontem? [w kolumnie: Dla usług mobilnych]
- (4) Jak ustawić, zmienić lub odzyskać kody autoryzacyjne?
Sam przed chwilą (testowo ) zdefiniowałem na czacie nowy KOD ABONENCKI. Wymagało to dodatkowej weryfikacji - odpowiedzi na pytania zadane przez doradcę nt. mojej osoby i samej usługi.
Obecnie obowiązuje Kod Klienta. Więcej tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Kod-Klienta-Orange-nowo%C5%9B%C4%87/td-p/162145
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
Jeśli nie zależy Ci na czasie w Poniedziałek zaloguj się na CZAT i bez problemu uzyskasz poprawny kod PUK. Jeśli zależy Ci na czasie to jutro rano infolinia. Po wprowadzeniu będzie możliwość wyłączenia autoryzacji.
Wymieniałeś ostatnio kartę SIM ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
Sprawdź po zalogowaniu się takie możliwości jak poniżej w zakładce "Moje Dane" - "Zabezpieczenia"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
Dodatkowe info na temat PUK znajdziesz - TUTAJ.
Abonencki jeśli nie jest ustawiony, to należy go ustawić w Mój Orange j/w.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Stachobb napisał:
(...) Po wlaczeniu aplikacji Moj Orange pokazuja mi sie wszystkie trzy numery (...). Dla dwóch pozostalych pokazuje mi sie że jest wymagana Autoryzacja i rzada kodu abonenckiego (...).
To by świadczyło o tym, że wszystkie trzy numery są na jednej kartotece (z tym samym właścicielem - nrem PESEL). Apka działa właśnie w ten sposób, że gdy zalogujemy się na jeden z takich nrów - to wtedy pozostałe dwa "podczytują się" automatycznie. Wychodzi na to, że te "podczytane" nry są dodatkowo zabezpieczone KODEM ABONENCKIM (jakim? - o tym już wyżej wspomniał @Piotrekk85).
Po dodanej etykiecie [Nowe Mój Orange] wnioskuję, że jednocześnie nastąpiła migracja do nowej (portalowej) wersji Mój Orange. Tam nie ma funkcji służącej do zarządzania KODEM ABONENCKIM.
Polecam jednak zapoznanie się z tym materiałem. Zwłaszcza w częściach:
- (1) Co to jest kod abonencki i kod PIN? [w kolumnie: Kod abonencki]
- (2) Gdzie znajdę kody autoryzacyjne do zarządzania kontem? [w kolumnie: Dla usług mobilnych]
- (4) Jak ustawić, zmienić lub odzyskać kody autoryzacyjne?
Sam przed chwilą (testowo ) zdefiniowałem na czacie nowy KOD ABONENCKI. Wymagało to dodatkowej weryfikacji - odpowiedzi na pytania zadane przez doradcę nt. mojej osoby i samej usługi.
Obecnie obowiązuje Kod Klienta. Więcej tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Kod-Klienta-Orange-nowo%C5%9B%C4%87/td-p/162145
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki kod abonencki podawać?
U mnie sytuacja nieco lepsza, bo zrobiłem aneks do umowy, ale dla numeru jaki mam nie dostałem nowej karty sim, a kod abonencki jaki miałem jest obecnie nieprawidłowy.
Co w takim przypadku zdziałać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś