- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
...Skoro tydzień mi zajmuje zalogowanie się do mojego konta w mój Orange przez przeglądarkę (KAŻDĄ) i przejście do danej usługi oraz opłacenie jej online ! CZEMU ja się pytam, udaje mi się to raz na ruski rok, bo przeważnie to albo stronę wywala, albo po zalogowaniu się choćbym nie wiem co kliknął, zostaje przekierowany na stronę główną Orange. Gdy uda mi się normalnie zalogować (cud) to zostaje przekierowany na pierwszą stronę "podsumowanie" mojej Neostrady, czyli wszystko niby gra, ALE po kliknięciu na kolejną usługę, jaką jest telefon to przekierowuje mnie tak samo na stronę główną Orange !! Ludzie pracuję jak beduin łeb mam wciąż zawalony ŻYCIEM (w skrócie) i chciałbym normalnie opłacać rachunki SAM kontrolując co i kiedy opłacam, ale z wami się nie da.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś do Obsługi Klienta, to jest tylko i wyłącznie błąd techniczny. Zesztro jeżeli chcesz opłacać rachunki to złóż polecenie zapłaty w banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoś do Obsługi Klienta, to jest tylko i wyłącznie błąd techniczny. Zesztro jeżeli chcesz opłacać rachunki to złóż polecenie zapłaty w banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
Jeżeli to jest błąd strony ogólny, to oni muszą zdawać sobie z tego sprawę, że taka usterka występuje i z jakiejś przyczyny tego nie naprawiają, a jeżeli to błąd personalny mojego konta to ja to zgłoszę, z tym że poczekam, niech odpisze mi tu kilka osób czy też się z czymś takim boryka, a co do polecenia zapłaty to odpada taka opcja, bo raz opłacam online, a innym razem drukuje druczek pocztowy i opłacam gotówką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
Ty możesz mieć taki błąd jednostkowy, który występuje tylko u ciebie. Zgłoś to jutro działowi technicznemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
@Damianzg89, spróbuj od strony NO przez zakładkę Mój Orange. Masz oba konta przypisane do tej samej usługi? Jeżeli tak, powinno zadziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
Loguje się tędy normalnie i jako pierwszą stronkę wyświetla mi się podsumowanie mojej Neostrady ale niestety gdy najeżdżam na odnośnik do zmiany moich usług i klikam aby przejść np. na telefon to wywala mnie na główną.
Mam internet, telefon i konto na forum połączony czy coś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
Zamazałem co nieco 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
@Damianzg89, jeżeli uważasz, że nie otwierają Ci się zakładki na koncie(a widzę, że masz połączone), to z prawej strony masz przycisk "Zgłoś błąd". Działaj dwutorowo, masz jeszcze czat jutro od 7.00. bodajże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
"Zgłoś błąd" !
Nie zauważyłem tego. Pod latarnią najciemniej. Jutro to zgłaszam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »