- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
@Piotrekk85, pamiętasz moje ostatnie perypetie z doładowaniem (25 zł)? Właśnie przez "Zgłoś błąd" to załatwiałem i odpowiedź dostałem na maila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
Przed chwilą zgłosiłem ten błąd, zamiast opisywać go ponownie, dodałem link do tego tematu.
Zgłosiłem przez tę zakładkę właśnie. Zobaczymy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...
I jak @Damianzg89 sytuacja z logowaniem do konta się teraz przedstawia?
Tak patrzę teraz na ten screen i się zastanawiam ...
Napisałeś, że masz internet (Neostradę) oraz tel. komórkowy (w sumie: 2 usługi). Konto do NO zostało zapewne u Ciebie powiązane właśnie z którąś z tych usług. Skąd u Ciebie trzy pozycje:
- 7***
- Damian
- 5***
???
Mam podejrzenie, że któraś z tych pozycji to konto "puste", na którym nie jest aktywna żadna usługa. Być może dlatego występują problemy przy przełączaniu się między kontami.
▬▬▬
Może chciałbyś oznaczyć któryś z wpisów przez │Opcje posta → Zaakceptuj jako rozwiązanie│ ? Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »