Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...

Lepiej zgłoś przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę. Bo może być potrzebne jakieś dodatkowe info.
Anonim

Nie dotyczy

I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...

@Piotrekk85, pamiętasz moje ostatnie perypetie z doładowaniem (25 zł)? Właśnie przez "Zgłoś błąd" to załatwiałem i odpowiedź dostałem na maila.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...

Przed chwilą zgłosiłem ten błąd, zamiast opisywać go ponownie, dodałem link do tego tematu.

Zgłosiłem przez tę zakładkę właśnie. Zobaczymy.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10889
  • 150

I jak tu opłacać rachunki na bieżąco skoro...

I jak @Damianzg89 sytuacja z logowaniem do konta się teraz przedstawia?


Tak patrzę teraz na ten screen i się zastanawiam Obojętny robotZaskoczony robot...
Napisałeś, że masz internet (Neostradę) oraz tel. komórkowy (w sumie: 2 usługi). Konto do NO zostało zapewne u Ciebie powiązane właśnie z którąś z tych usług. Skąd u Ciebie trzy pozycje:

- 7***

- Damian

- 5***
???

Mam podejrzenie, że któraś z tych pozycji to konto "puste", na którym nie jest aktywna żadna usługa. Być może dlatego występują problemy przy przełączaniu się między kontami.

▬▬▬
Może chciałbyś oznaczyć któryś z wpisów przez │Opcje postaZaakceptuj jako rozwiązanieBardzo szczęśliwy kot? Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.