22
Postów
6
Kudo
2
Rozwiązań
Gość Urodzinowy
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 rozwiązanie
10 odpowiedzi
1 like
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
21-11-2017 20:45
Wszystkie rozmowy są nagrywane. jeżeli to nie ty zmieniasz termin- nie masz czego się obawiać. Zarządzaj rekompensaty z tego tytułu- ciągłe zmienianie terminów instalacji.
22-08-2017 21:51
Wszystko znajdziesz w Ustawieniach.
22-08-2017 21:31
Zgłoś do Obsługi Klienta, to jest tylko i wyłącznie błąd techniczny. Zesztro jeżeli chcesz opłacać rachunki to złóż polecenie zapłaty w banku.
22-08-2017 12:25
Zwrócenie routera do miejsca zakupu, przesałnie do serwisu lub wymiana na nowy