Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

No więc, pobawiłem się trochę z aplikacją. Najpierw schody, bo hasło nie weszło, posiłkowałem się więc przypomnieniem tegoż za pomocą smsa (najprościej) z wpisaniem smartfona na pierwszy ogień...żeby było łatwiej. Potem PIN i rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo:

  • zgody- było ich aż 18 !!! i tylko na piątą wyraziłem zgodę, zaś reszta na nie;
  • niektóre z nich wogóle nie miały zaznaczeń, więc stukałem jak dzięcioł, by je postawić do pionu;

Każda z zapisywanych czekała na realizację, po której musiałem cierpliwie znosić powrót do pierwszej zgody i liczenie w głowie oraz na głos (z łaciną), która kolejna została właściwie zaznaczona, z przewijaniem za każdym zapisaniem...aż do 18-tej zgody. MASAKRA!!!

Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.

Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. Zacząłem też od zgód i powtórka z rozrywki toczka w toczkę. Boczne menu działało bez zarzutu.

Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. Tutaj ta sławetna dodaj kartę wskakiwała zawsze. Też bez problemów, ale zgód nigdzie już nie uświadczyłem, więc przewijakiem wszedłem ponownie na smartfonka z OL i na zgody. Tutaj zostałem zaskoczony podwójnie!!! Zgód ubyło do 15-stu!!! i 5, 9 oraz 11 zgoda była do ponownego ustalania, na co zezwalam. Ten sam problem i 15 zgód powtórzył się na komórce drugiej. Czyli, że niby zapisało i zlecenie nie tylko poszło, ale i było na bank, jak chciałem, natomiast kontrolne sprawdzenie było jak wyżej. Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userkaEmotikon: Szczęśliwy @Wiktorze, żartowałemEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13293
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Zacznę od drobnego przemyślenia: posiadasz niepowtarzalny dar łączenia spraw „niepowiązywalnych” ;-).

 

Pozwolisz, że to co napisałeś, przenicuję


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły

(...) pobawiłem się trochę z aplikacją. (...) rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo: (...)

Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.

Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. (...) Boczne menu działało bez zarzutu.

Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. (...) Też bez problemów (...) Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userkaEmotikon: Szczęśliwy @Wiktorze, żartowałemEmotikon: Szczęśliwy


... i odniosę się tylko do treści, która jest przedmiotem naszej dyskusji (w tym temacie)? Emotikon: zakłopotanyEmotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Wiktornapisał(-a)

Wracam do głównego wątku w temacie 😉

Nie odniosłeś się jeszcze do tego:

  • przy próbie przejścia do Orange komórkowy pojawia się komunikat: "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie". Czy podobna sytuacja występuje przy np. Orange Love Telefon komórkowy lub Neostrada?

Możesz sprawdzić? Bardzo szczęśliwy mężczyzna


@Wiktor, nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". Ten tego, nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu, a opisanej też dzisiaj. Mam dar przekonywania, ale tutaj żadna aplikacja FubBoxa nie pomoże. Zmień częstotliwość i antenkę posmaruj musztardąEmotikon: MrugającyEmotikon: Język


Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13293
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Anonim napisał:

(...) nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". (...)

Rozumiem... Nie widzę jednak większego sensu, żeby na ten konkretny problem [patrz: pkt (1) we wpisie sprzed 3 tygodni] odpowiadać naraz w kilku tematach. To tylko by zaciemniało dyskurs w tychże tematach. Rozumiesz? Emotikon: Szczęśliwy

Najlepiej się dyskutuje i również czyta dany temat (zwykle czytających jest o wiele więcej), gdy jedno zagadnienie czy problem przypisane jest do jednego tematu; innymi słowy - gdy działamy w schemacie: jeden napotkany problem ↔ jeden temat Bardzo szczęśliwy mężczyzna

 

 

 nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu (...)


Wracając jednak do (1)... Rozumiem, że jak zalogujesz się (tylko!) na konto usługi stacjonarnej - to wtedy nie występują symptomy opisane przeze mnie w tym poście?

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, mój łeb jest lekko skołowany, chociaż próbuję skleić do kupy wszystkie napotkane problemy w aplikacji.

Po pierwsze - symptomy pojawiające się we wcześniejszej wersji, przeniosły się także na najnowszą. Nie zawsze, ale jednak.

Po drugie - trzeba raz i na zawsze ustalić w mojej kartotece, czy będę się logował za pomocą usługi stacjonarnej, która była od samego początku przypisana do mojego konta, także w pobranej pierwszej wersji aplikacji, czy jest coś na rzeczy, że logując się innymi usługami (zwłaszcza mobilnymi), będę miał zawsze podgląd do wszystkich usług.

 Po trzecie wreszcie - źródło tematu wciąż rodzi problem wpisywania hasła w aplikacji, gdy coś się schrzani w wersji przeglądarkowej, jak np. wczoraj nie mogłem przed północą wejść do forum, bo hasło musiałem zapodać z opcji przypomnienia. Na obecną chwilę, nie wiem jak się zachowa aplikacja po wczorajszym przypomnieniu hasła do forum. Do tej pory aplikacja i NMO "żyły" jednym hasłem, zaś NO oddzielnym. Uzbrój się w cierpliwość. Najpierw wejdę sobie w appkę po stacjonarnym i po wylogowaniu się, następnie po ID Neostrady, ok? Ewentualne symptomy opiszę w tym temacie.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Nadrabiam zaległości z powodu burzy. Króciuteńko:

Logowanie usługą stacjonarną-błędy:
po wczorajszej zmianie hasła do forum, musiałem skorzystać z przypomnienia hasła;
scroolem na górze przewijanie do usług do mobilnych pojawiają się kafelki bez podglądu oraz wykazu połączeń brak, powielają się także mobilne dwie lub trzy;
Komunikaty:
Błąd wczytywania-spróbuj ponownie
Informacja- przepraszamy coś poszło nie tak
Zaloguj się ponownie
Po ID Neostrady trochę lepiej, ale wywaliło na stronę logowania. Podejrzewam, że coś nie halo ze scroolem.


Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13293
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

... Czyli występują.

Dziękuję za sprawdzenie i udzieloną odpowiedź 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13293
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Misiek62 napisał:
Pokaż szczegóły

(...) versja  4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)

 

Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)


Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂

 

Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:

?

 

Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?

 

PS:

żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce Szczęśliwy robot. Po co kusić czarta Emotikon: MrugającyEmotikon: Język


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Wiktornapisał(-a)

@Misiek62napisał:
Pokaż szczegóły

(...) versja  4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)

 

Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)


Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂

 

Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:

?

 

Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?

 

PS:

żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce Szczęśliwy robot. Po co kusić czarta Emotikon: MrugającyEmotikon: Język


@Wiktor nie to żebym kusił, ale lubię sprawdzić co się stanie gdy.... takie tam zacięcie, przydatne u testera 😉 

Nie jestem/nie byłem pewny czy pamiętałem hasła do starego MO - tym bardziej, że pisałem iż mam problem z zalogowaniem - dla usług stacjonarnych... boć przecież miałem je inne niż dla mobilnych 😉 a teraz na stare MO nie mam po co się nimi logować ... więc, tak jak w takich sytuacjach praktykuje @Anonim, skorzystałem z dostępnej w appce procedury "przypomnij hasło" dla usługi "Neostrada"... z sukcesem.

Aktualnie (w opcji pełne logowanie) mogę się logować zamiennie na Neostradę i swoją komórę (pakiet OL) oraz drugą komórę (plan komórkowy) - dla każdego konta innym hasłem. Przy logowaniu na komórkę z pakietu albo na numer Neostrady widzę wszystkie moje konta, z podziałem na typy usług (mobilne, stacjonarne).  Przy czym kolejność kont nieco się różni, no i nie mam "linii telefonicznej" tylko VoIP'a. Nota bene przy logowaniu na usługi stacjonarne widzę, to czym było w jakimś temacie, formatkę z dodawaniem karty.... która po chwili znika.

Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.

 

Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.

 

PS. powyższe sprawdziłem kilkukrotnie dokonując wylogowania/pełnego logowania.

Update - zmieniłem kolejność zdań 😉 


Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13293
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Misiek62 napisał:

(...)

Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.

(...)

@Misiek62, dzięki wielkie za sprawdzenie teeeeeego wszystkiego :)Szczęśliwy mężczyznaSzczęśliwy robot

 

 


Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.

To tak samo jest u @Anonim 🙂