Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

No więc, pobawiłem się trochę z aplikacją. Najpierw schody, bo hasło nie weszło, posiłkowałem się więc przypomnieniem tegoż za pomocą smsa (najprościej) z wpisaniem smartfona na pierwszy ogień...żeby było łatwiej. Potem PIN i rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo:

  • zgody- było ich aż 18 !!! i tylko na piątą wyraziłem zgodę, zaś reszta na nie;
  • niektóre z nich wogóle nie miały zaznaczeń, więc stukałem jak dzięcioł, by je postawić do pionu;

Każda z zapisywanych czekała na realizację, po której musiałem cierpliwie znosić powrót do pierwszej zgody i liczenie w głowie oraz na głos (z łaciną), która kolejna została właściwie zaznaczona, z przewijaniem za każdym zapisaniem...aż do 18-tej zgody. MASAKRA!!!

Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.

Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. Zacząłem też od zgód i powtórka z rozrywki toczka w toczkę. Boczne menu działało bez zarzutu.

Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. Tutaj ta sławetna dodaj kartę wskakiwała zawsze. Też bez problemów, ale zgód nigdzie już nie uświadczyłem, więc przewijakiem wszedłem ponownie na smartfonka z OL i na zgody. Tutaj zostałem zaskoczony podwójnie!!! Zgód ubyło do 15-stu!!! i 5, 9 oraz 11 zgoda była do ponownego ustalania, na co zezwalam. Ten sam problem i 15 zgód powtórzył się na komórce drugiej. Czyli, że niby zapisało i zlecenie nie tylko poszło, ale i było na bank, jak chciałem, natomiast kontrolne sprawdzenie było jak wyżej. Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userkaEmotikon: Szczęśliwy @Wiktorze, żartowałemEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Zacznę od drobnego przemyślenia: posiadasz niepowtarzalny dar łączenia spraw „niepowiązywalnych” ;-).

 

Pozwolisz, że to co napisałeś, przenicuję


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły

(...) pobawiłem się trochę z aplikacją. (...) rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo: (...)

Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.

Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. (...) Boczne menu działało bez zarzutu.

Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. (...) Też bez problemów (...) Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userkaEmotikon: Szczęśliwy @Wiktorze, żartowałemEmotikon: Szczęśliwy


... i odniosę się tylko do treści, która jest przedmiotem naszej dyskusji (w tym temacie)? Emotikon: zakłopotanyEmotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Wiktornapisał(-a)

Wracam do głównego wątku w temacie 😉

Nie odniosłeś się jeszcze do tego:

  • przy próbie przejścia do Orange komórkowy pojawia się komunikat: "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie". Czy podobna sytuacja występuje przy np. Orange Love Telefon komórkowy lub Neostrada?

Możesz sprawdzić? Bardzo szczęśliwy mężczyzna


@Wiktor, nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". Ten tego, nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu, a opisanej też dzisiaj. Mam dar przekonywania, ale tutaj żadna aplikacja FubBoxa nie pomoże. Zmień częstotliwość i antenkę posmaruj musztardąEmotikon: MrugającyEmotikon: Język


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Anonim napisał:

(...) nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". (...)

Rozumiem... Nie widzę jednak większego sensu, żeby na ten konkretny problem [patrz: pkt (1) we wpisie sprzed 3 tygodni] odpowiadać naraz w kilku tematach. To tylko by zaciemniało dyskurs w tychże tematach. Rozumiesz? Emotikon: Szczęśliwy

Najlepiej się dyskutuje i również czyta dany temat (zwykle czytających jest o wiele więcej), gdy jedno zagadnienie czy problem przypisane jest do jednego tematu; innymi słowy - gdy działamy w schemacie: jeden napotkany problem ↔ jeden temat Bardzo szczęśliwy mężczyzna

 

 

 nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu (...)


Wracając jednak do (1)... Rozumiem, że jak zalogujesz się (tylko!) na konto usługi stacjonarnej - to wtedy nie występują symptomy opisane przeze mnie w tym poście?

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, mój łeb jest lekko skołowany, chociaż próbuję skleić do kupy wszystkie napotkane problemy w aplikacji.

Po pierwsze - symptomy pojawiające się we wcześniejszej wersji, przeniosły się także na najnowszą. Nie zawsze, ale jednak.

Po drugie - trzeba raz i na zawsze ustalić w mojej kartotece, czy będę się logował za pomocą usługi stacjonarnej, która była od samego początku przypisana do mojego konta, także w pobranej pierwszej wersji aplikacji, czy jest coś na rzeczy, że logując się innymi usługami (zwłaszcza mobilnymi), będę miał zawsze podgląd do wszystkich usług.

 Po trzecie wreszcie - źródło tematu wciąż rodzi problem wpisywania hasła w aplikacji, gdy coś się schrzani w wersji przeglądarkowej, jak np. wczoraj nie mogłem przed północą wejść do forum, bo hasło musiałem zapodać z opcji przypomnienia. Na obecną chwilę, nie wiem jak się zachowa aplikacja po wczorajszym przypomnieniu hasła do forum. Do tej pory aplikacja i NMO "żyły" jednym hasłem, zaś NO oddzielnym. Uzbrój się w cierpliwość. Najpierw wejdę sobie w appkę po stacjonarnym i po wylogowaniu się, następnie po ID Neostrady, ok? Ewentualne symptomy opiszę w tym temacie.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Nadrabiam zaległości z powodu burzy. Króciuteńko:

Logowanie usługą stacjonarną-błędy:
po wczorajszej zmianie hasła do forum, musiałem skorzystać z przypomnienia hasła;
scroolem na górze przewijanie do usług do mobilnych pojawiają się kafelki bez podglądu oraz wykazu połączeń brak, powielają się także mobilne dwie lub trzy;
Komunikaty:
Błąd wczytywania-spróbuj ponownie
Informacja- przepraszamy coś poszło nie tak
Zaloguj się ponownie
Po ID Neostrady trochę lepiej, ale wywaliło na stronę logowania. Podejrzewam, że coś nie halo ze scroolem.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

... Czyli występują.

Dziękuję za sprawdzenie i udzieloną odpowiedź 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Misiek62 napisał:
Pokaż szczegóły

(...) versja  4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)

 

Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)


Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂

 

Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:

?

 

Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?

 

PS:

żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce Szczęśliwy robot. Po co kusić czarta Emotikon: MrugającyEmotikon: Język


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Wiktornapisał(-a)

@Misiek62napisał:
Pokaż szczegóły

(...) versja  4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)

 

Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)


Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂

 

Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:

?

 

Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?

 

PS:

żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce Szczęśliwy robot. Po co kusić czarta Emotikon: MrugającyEmotikon: Język


@Wiktor nie to żebym kusił, ale lubię sprawdzić co się stanie gdy.... takie tam zacięcie, przydatne u testera 😉 

Nie jestem/nie byłem pewny czy pamiętałem hasła do starego MO - tym bardziej, że pisałem iż mam problem z zalogowaniem - dla usług stacjonarnych... boć przecież miałem je inne niż dla mobilnych 😉 a teraz na stare MO nie mam po co się nimi logować ... więc, tak jak w takich sytuacjach praktykuje @Anonim, skorzystałem z dostępnej w appce procedury "przypomnij hasło" dla usługi "Neostrada"... z sukcesem.

Aktualnie (w opcji pełne logowanie) mogę się logować zamiennie na Neostradę i swoją komórę (pakiet OL) oraz drugą komórę (plan komórkowy) - dla każdego konta innym hasłem. Przy logowaniu na komórkę z pakietu albo na numer Neostrady widzę wszystkie moje konta, z podziałem na typy usług (mobilne, stacjonarne).  Przy czym kolejność kont nieco się różni, no i nie mam "linii telefonicznej" tylko VoIP'a. Nota bene przy logowaniu na usługi stacjonarne widzę, to czym było w jakimś temacie, formatkę z dodawaniem karty.... która po chwili znika.

Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.

 

Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.

 

PS. powyższe sprawdziłem kilkukrotnie dokonując wylogowania/pełnego logowania.

Update - zmieniłem kolejność zdań 😉 


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Misiek62 napisał:

(...)

Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.

(...)

@Misiek62, dzięki wielkie za sprawdzenie teeeeeego wszystkiego :)Szczęśliwy mężczyznaSzczęśliwy robot

 

 


Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.

To tak samo jest u @Anonim 🙂