- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
No więc, pobawiłem się trochę z aplikacją. Najpierw schody, bo hasło nie weszło, posiłkowałem się więc przypomnieniem tegoż za pomocą smsa (najprościej) z wpisaniem smartfona na pierwszy ogień...żeby było łatwiej. Potem PIN i rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo:
- zgody- było ich aż 18 !!! i tylko na piątą wyraziłem zgodę, zaś reszta na nie;
- niektóre z nich wogóle nie miały zaznaczeń, więc stukałem jak dzięcioł, by je postawić do pionu;
Każda z zapisywanych czekała na realizację, po której musiałem cierpliwie znosić powrót do pierwszej zgody i liczenie w głowie oraz na głos (z łaciną), która kolejna została właściwie zaznaczona, z przewijaniem za każdym zapisaniem...aż do 18-tej zgody. MASAKRA!!!
Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.
Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. Zacząłem też od zgód i powtórka z rozrywki toczka w toczkę. Boczne menu działało bez zarzutu.
Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. Tutaj ta sławetna dodaj kartę wskakiwała zawsze. Też bez problemów, ale zgód nigdzie już nie uświadczyłem, więc przewijakiem wszedłem ponownie na smartfonka z OL i na zgody. Tutaj zostałem zaskoczony podwójnie!!! Zgód ubyło do 15-stu!!! i 5, 9 oraz 11 zgoda była do ponownego ustalania, na co zezwalam. Ten sam problem i 15 zgód powtórzył się na komórce drugiej. Czyli, że niby zapisało i zlecenie nie tylko poszło, ale i było na bank, jak chciałem, natomiast kontrolne sprawdzenie było jak wyżej. Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userka @Wiktorze, żartowałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
Zacznę od drobnego przemyślenia: posiadasz niepowtarzalny dar łączenia spraw „niepowiązywalnych” ;-).
Pozwolisz, że to co napisałeś, przenicuję
@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły(...) pobawiłem się trochę z aplikacją. (...) rozpocząłem testowanie. Gwoli wyjaśnienia, widoczne tylko dwie komórki na ekranie głównym. Mobilek z OL test przeszedł z przeszkodami, bo: (...)
Boczne menu potem wertowałem bez zarzutu.
Na drugi ogień zahaczyłem mobilek z Planu Komórkowego, gdzie był już potrzebny kod abonencki. (...) Boczne menu działało bez zarzutu.
Następnie wziąłem sobie przewijakiem << (w pionie u góry ekranu) jechałem po kolei pozostałe usługi, a więc tel. stacjonarny, darmowe WiFi, neostradę, VoIP i tv. (...) Też bez problemów (...) Czy wszystko jasne @Wiktorze? Czytaj i analizuj dokładnie, bo drugim razem szukaj innego niespotykanie spokojnego userka @Wiktorze, żartowałem
... i odniosę się tylko do treści, która jest przedmiotem naszej dyskusji (w tym temacie)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Wiktornapisał(-a)Wracam do głównego wątku w temacie 😉
Nie odniosłeś się jeszcze do tego:
- przy próbie przejścia do Orange komórkowy pojawia się komunikat: "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie". Czy podobna sytuacja występuje przy np. Orange Love Telefon komórkowy lub Neostrada?
Możesz sprawdzić?
@Wiktor, nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". Ten tego, nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu, a opisanej też dzisiaj. Mam dar przekonywania, ale tutaj żadna aplikacja FubBoxa nie pomoże. Zmień częstotliwość i antenkę posmaruj musztardą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Anonim napisał:(...) nie lubię po łebkach, więc jak już odpaliłem appkę, to przetestowałem zarówno pod kątem dostępnych usług, co można podejrzeć i czy się coś nie "sypie". (...)
Rozumiem... Nie widzę jednak większego sensu, żeby na ten konkretny problem [patrz: pkt (1) we wpisie sprzed 3 tygodni] odpowiadać naraz w kilku tematach. To tylko by zaciemniało dyskurs w tychże tematach. Rozumiesz?
Najlepiej się dyskutuje i również czyta dany temat (zwykle czytających jest o wiele więcej), gdy jedno zagadnienie czy problem przypisane jest do jednego tematu; innymi słowy - gdy działamy w schemacie: jeden napotkany problem ↔ jeden temat
nic a nic się takiego nie wydarzyło, prócz początkowej fazy logowania, zgodnego z treścią tematu (...)
Wracając jednak do (1)... Rozumiem, że jak zalogujesz się (tylko!) na konto usługi stacjonarnej - to wtedy nie występują symptomy opisane przeze mnie w tym poście?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Wiktor, mój łeb jest lekko skołowany, chociaż próbuję skleić do kupy wszystkie napotkane problemy w aplikacji.
Po pierwsze - symptomy pojawiające się we wcześniejszej wersji, przeniosły się także na najnowszą. Nie zawsze, ale jednak.
Po drugie - trzeba raz i na zawsze ustalić w mojej kartotece, czy będę się logował za pomocą usługi stacjonarnej, która była od samego początku przypisana do mojego konta, także w pobranej pierwszej wersji aplikacji, czy jest coś na rzeczy, że logując się innymi usługami (zwłaszcza mobilnymi), będę miał zawsze podgląd do wszystkich usług.
Po trzecie wreszcie - źródło tematu wciąż rodzi problem wpisywania hasła w aplikacji, gdy coś się schrzani w wersji przeglądarkowej, jak np. wczoraj nie mogłem przed północą wejść do forum, bo hasło musiałem zapodać z opcji przypomnienia. Na obecną chwilę, nie wiem jak się zachowa aplikacja po wczorajszym przypomnieniu hasła do forum. Do tej pory aplikacja i NMO "żyły" jednym hasłem, zaś NO oddzielnym. Uzbrój się w cierpliwość. Najpierw wejdę sobie w appkę po stacjonarnym i po wylogowaniu się, następnie po ID Neostrady, ok? Ewentualne symptomy opiszę w tym temacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
Nadrabiam zaległości z powodu burzy. Króciuteńko:
Logowanie usługą stacjonarną-błędy:
po wczorajszej zmianie hasła do forum, musiałem skorzystać z przypomnienia hasła;
scroolem na górze przewijanie do usług do mobilnych pojawiają się kafelki bez podglądu oraz wykazu połączeń brak, powielają się także mobilne dwie lub trzy;
Komunikaty:
Błąd wczytywania-spróbuj ponownie
Informacja- przepraszamy coś poszło nie tak
Zaloguj się ponownie
Po ID Neostrady trochę lepiej, ale wywaliło na stronę logowania. Podejrzewam, że coś nie halo ze scroolem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
... Czyli występują.
Dziękuję za sprawdzenie i udzieloną odpowiedź 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Misiek62 napisał:
Pokaż szczegóły(...) versja 4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)
Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)
Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂
Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:
?
Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?
PS:
żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce . Po co kusić czarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Wiktornapisał(-a)
@Misiek62napisał:Pokaż szczegóły(...) versja 4.3 - logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi, tj. pakiet Orange Love 4 w 1 - czyli neostrada, tv, telefon (niby) stacjonarny VoIP, nawet Darmowe Orange Wifi, i dwie usługi mobilne - 2 numery komórkowe - z których 1 (używany przeze mnie) jest nazwany Orange Love Telefon komórkowy (czyli z OL 4w1), a 2 "Plan komórkowy" (używany przez żonę)... na osobnej umowie, z innym terminem końca umowy niż mój... Wygląda na to, że w appce mam dostęp do różnych szczegółowych informacji odnośnie usług mobilnych. Nie bardzo wiem, co na temat usług stacjonarnych - jakie szczegółowe dane @Anonim chce znaleźć w appce. (...)
Dodam, że próba zalogowania się do appki na usługi stacjonarne - podaję numer telefonu stacjonarnego i hasło takie jak do portalu NMO - jest nieskuteczna - mam info, że podałem błędne dane. (...)
Słowo się rzekło, więc... Na powyższe odpowiadam tutaj 🙂
Chodzi mi dokładnie o fragment: "logując się danymi mojej komórki niby widzę w komplecie moje usługi (...)". Rozumiem, że jak zalogujesz się w apce (tylko!) na swój nr komórkowy (Orange Love Telefon komórkowy), to wtedy podstawiają się wszystkie posiadane usługi, tak jak to widać na poniższych screenach @Anonim:
?
Jak zaczniesz przechodzić między poszczególnymi kontami (powiedzmy raz jeden nr komórkowy, raz Neostrada, raz drugi nr komórkowy itd.) - to wtedy nie występują opisane tutaj symptomy?
PS:
żeby w apce zalogować się na konto usług stacjonarnych, to trzeba wpisać hasło do starego Mój Orange. (Uwaga: na starym konta do usług mobilnych i stacjonarnych są osobne).
Wg mnie - jeśli nie masz problemów po zalogowaniu nr. komórkowym - nie ma co dalej kombinować z logowaniem na konto usług stacjonarnych w apce . Po co kusić czarta
@Wiktor nie to żebym kusił, ale lubię sprawdzić co się stanie gdy.... takie tam zacięcie, przydatne u testera 😉
Nie jestem/nie byłem pewny czy pamiętałem hasła do starego MO - tym bardziej, że pisałem iż mam problem z zalogowaniem - dla usług stacjonarnych... boć przecież miałem je inne niż dla mobilnych 😉 a teraz na stare MO nie mam po co się nimi logować ... więc, tak jak w takich sytuacjach praktykuje @Anonim, skorzystałem z dostępnej w appce procedury "przypomnij hasło" dla usługi "Neostrada"... z sukcesem.
Aktualnie (w opcji pełne logowanie) mogę się logować zamiennie na Neostradę i swoją komórę (pakiet OL) oraz drugą komórę (plan komórkowy) - dla każdego konta innym hasłem. Przy logowaniu na komórkę z pakietu albo na numer Neostrady widzę wszystkie moje konta, z podziałem na typy usług (mobilne, stacjonarne). Przy czym kolejność kont nieco się różni, no i nie mam "linii telefonicznej" tylko VoIP'a. Nota bene przy logowaniu na usługi stacjonarne widzę, to czym było w jakimś temacie, formatkę z dodawaniem karty.... która po chwili znika.
Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.
Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.
PS. powyższe sprawdziłem kilkukrotnie dokonując wylogowania/pełnego logowania.
Update - zmieniłem kolejność zdań 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji
@Misiek62 napisał:
(...)
Odpowiadając na pytanie czy pojawiają mnie się komunikaty o błędach (symptomy) zgłoszone przez @Anonim - odpowiadam, w dzisiejszych próbach działania appki, nie doświadczyłem takich problemów.
(...)
@Misiek62, dzięki wielkie za sprawdzenie teeeeeego wszystkiego :)
Przy logowaniu "na drugą komórkę" widzę tylko (albo aż) konta dla obu usług mobilnych - stacjonarnych zero.
To tak samo jest u @Anonim 🙂