Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

Temat przeniesiony z działu "Abonament" - moderator Wojciech.

 

Witam.

Torche sie czlowiek dzisiaj zdenerwowal bo probuje otworzyc fakture (pocztą jak zwykle przyjdzie spozniona po terminie...) a tu wyskakuje genialny komnikat - przejdz do nowego moj orange.

 

Nie ma mozliwosci jego pominiecia a potem wyskakuje dalej inny:

Adresy email na twoich kontach są rozne, przez co nie mozemy udostepnic  Ci nowego moj orange. Skontaktuj sie z bok...

 

A ja proponuje zeby genialne orange przysylalo faktury w terminie i do tego zatrudniolo programiste (najlepiej jednego a nie super zespol) ktory nie potrafi zmigrowac ustawienia do nowego systemu tak zeby nie denerwowac uzytkownikow. Nie mam czasu w tygodniu zamawiac rozmow i gadac o waszych problemach z niedzialajacym po migracji systemem...

 

Mam wrazenie ze dlugo tu juz nie zabawie.

 

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26002
  • 15822
  • 1159

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

Stare mój Orange będzie niebawem wycofane.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

@Dra6on , bez szarpaniny, zagadaj na czacie, o co kaman Emotikon: Bardzo szczęśliwy Chwila darmowej rozmowy i może zostaniesz na dłużej. "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma"...też czasem mnie niektórzy wkurzają, ale ludzi dobrej woli jest więcej (Niemen) Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

To grubszy temat. Cesja umowy i po kolei to i tamto przestaje dzialac. Faktura dotarła dzień przed terminem płatnosci wiec temat sie rozwiazal sam...

 

Ale sporo nowych zonków: nowy orange pisze przy probie wygenerowania faktury pdf: Pobranie dokumentu płatniczego będzie możliwe w późniejszym terminie. Przepraszamy za utrudnienia.  Grejt.  Chcialem to wydrukowac i zabrac do salonu bo czlowiek tory robil sesje chyba sie nie znal wiec trzeba go za przeproszeniem za cos zlapac zeby sie obdzil i powlaczal rabaty. Brak pakietu love i takie tam. E trudno byc optymistą. Zamiast pracowac sie duperelami zajmuje....

Konto usunięte

Nie dotyczy

Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?

@Dra6on , po swoich perypetiach ( a też ich miałem, lecz czas mnie nie goni) na forum rozkminiałem to i owo. Sądzę teraz, że mogłem za jednym zamachem (rozmową na czacie) spróbować zweryfikować z konsultantem, czy da się coś z tym i owym zrobić.  Tu i teraz. Możesz poświęcić chwilkę na takie darmowe wyjaśnienia (czas to pieniądz), lecz po godzinach pracy w dni powszednie do 21:30 (teoretycznie i na spokojnie, bez napinki). Konsultanci to też ludzie i reagują na agresję słowną różnie. Jeżeli masz do czynienia z klientami, czy kontrahentami, to wiesz, o czym mówię. Będzie Ci łatwiej Emotikon: Bardzo szczęśliwy