- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?
Temat przeniesiony z działu "Abonament" - moderator Wojciech.
Witam.
Torche sie czlowiek dzisiaj zdenerwowal bo probuje otworzyc fakture (pocztą jak zwykle przyjdzie spozniona po terminie...) a tu wyskakuje genialny komnikat - przejdz do nowego moj orange.
Nie ma mozliwosci jego pominiecia a potem wyskakuje dalej inny:
Adresy email na twoich kontach są rozne, przez co nie mozemy udostepnic Ci nowego moj orange. Skontaktuj sie z bok...
A ja proponuje zeby genialne orange przysylalo faktury w terminie i do tego zatrudniolo programiste (najlepiej jednego a nie super zespol) ktory nie potrafi zmigrowac ustawienia do nowego systemu tak zeby nie denerwowac uzytkownikow. Nie mam czasu w tygodniu zamawiac rozmow i gadac o waszych problemach z niedzialajacym po migracji systemem...
Mam wrazenie ze dlugo tu juz nie zabawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?
@Dra6on , bez szarpaniny, zagadaj na czacie, o co kaman Chwila darmowej rozmowy i może zostaniesz na dłużej. "Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma"...też czasem mnie niektórzy wkurzają, ale ludzi dobrej woli jest więcej (Niemen)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?
To grubszy temat. Cesja umowy i po kolei to i tamto przestaje dzialac. Faktura dotarła dzień przed terminem płatnosci wiec temat sie rozwiazal sam...
Ale sporo nowych zonków: nowy orange pisze przy probie wygenerowania faktury pdf: Pobranie dokumentu płatniczego będzie możliwe w późniejszym terminie. Przepraszamy za utrudnienia. Grejt. Chcialem to wydrukowac i zabrac do salonu bo czlowiek tory robil sesje chyba sie nie znal wiec trzeba go za przeproszeniem za cos zlapac zeby sie obdzil i powlaczal rabaty. Brak pakietu love i takie tam. E trudno byc optymistą. Zamiast pracowac sie duperelami zajmuje....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego użytkownik jest zmuszany do przejścia do nowego orange na siłe?
@Dra6on , po swoich perypetiach ( a też ich miałem, lecz czas mnie nie goni) na forum rozkminiałem to i owo. Sądzę teraz, że mogłem za jednym zamachem (rozmową na czacie) spróbować zweryfikować z konsultantem, czy da się coś z tym i owym zrobić. Tu i teraz. Możesz poświęcić chwilkę na takie darmowe wyjaśnienia (czas to pieniądz), lecz po godzinach pracy w dni powszednie do 21:30 (teoretycznie i na spokojnie, bez napinki). Konsultanci to też ludzie i reagują na agresję słowną różnie. Jeżeli masz do czynienia z klientami, czy kontrahentami, to wiesz, o czym mówię. Będzie Ci łatwiej