- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
Udostępniliśmy w Mój Orange moduł diagnostyczny dzięki któremu możesz samodzielnie przeprowadzić diagnostykę usług stacjonarnych oraz zgłosić uszkodzenie.
Aby skorzystać z diagnostyki w Mój Orange należy wybrać „Więcej” a następnie „Diagnostyka” i „Diagnozuj usługę”.
Do tego aby mieć ten moduł musisz posiadać najnowszą wersję aplikacji Mój Orange.
Warto dodać że jest dostępna jeszcze aplikacja Mój Funbox która może pomóc np. z ustawieniem Wi-Fi. Więcej o niej tutaj: https://www.orange.pl/view/moj-fun-box
Diagnostykę dla wszystkich usług (także komórki) można przeprowadzić na stronie Mój Orange (https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj) po zalogowaniu i wejściu w Zlecenia. Jednak pewnie w przyszłości będzie to wszystko możliwe i w apce.
Co myślicie o tej usłudze w apce Mój Orange? Pochwalcie się co Wam pokazała 📲
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
Coś zaczyna pomiar, a po chwili jak wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@Wojciech Po wybraniu diagnostyki nie widać diagnostyki tylko przekierowanie na czat lub propozycję asysty...Nie ma żadnych info technicznych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@Wojciech u mnie diagnostyka w apce MO pokazała że z Neostradą niby wszystko w porządku, ale nie wiem czemu podpowiada konsultację lub naprawę samemu, coś niedopracowane...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
wersja aplikacji 5.43.
U mnie można było wybrać co chce się sprawdzić (telefon/neo). Jak sprawdzałem na próbę linie telefoniczna to pojawił się adres ale po sprawdzeniu system nic nie wyświetlił (więc formalnie nie wiem czy z linią jest wszystko dobrze) tylko mogłem wybrać dalszą ścieżkę zgłaszania awarii. A cofając pojawił się taki błąd
Przy próbie pomiaru prędkości uruchamia się speed test który próbuje zmierzyć prędkość na telefonie (sic!) ale mu się nie udaje i wywala błąd.
Edit: przysprawdzeniu neostrady okazało się że jest problem. Ale internet działa jak co dzien
edit 2: po ponownym sprawdzeniu linii telefonicznej okazało się że też jest jakiś problem. Podkreślam - telefon i neo działają.
edit 3: dziwne, wygląda na to, jakby system nie brał pod uwagę poprawności działania obsługi. Albo mi coś umyka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
Po wejściu w diagnostykę pokazał mi się komunikat:
Po wyłączeniu WiFi komunikat zmienił się na:
Dopiero po pewnym czasie udało się przeprowadzić test:
Czyli dla usług komórkowych jest wykonywany test prędkości i pokazuje na końcu wnioski z testu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@ketrasaArtur ale to test prędkości, a jest jeszcze diagnostyka usług 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@ketrasaArtur Tę nową możliwością diagnostyki mogą się cieszyć użytkownicy usług stacjonarnych.
Test prędkości pojawił się tam jakiś czas temu.
Klikając w Anuluj w każdym z kroków powoduje błąd który pokazałem wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
@ketrasaArtur Dla konta z usługa stacjonarne po wybraniu Więcej - Diagnostyka pojawi się poniższy ekran z wyborem.
w międzyczasie pojawiła się wersja 5.44 aplikacji. Niestety, nadal jest błąd po kliknięciu w Anuluj i nadal system pi sprawdzeniu usługi, która działa poprawnie, wyświetla wybór działania żeby rozwiązać problem (którego nie ma).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »