- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
Witam. Dlaczego w aplikacji mój orange nie mam wykazu zużytego internetu. Posiadam kartę sim na sam internet.
_________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
Logujesz się do MO na ten numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
@Kafel1963 Sprawdziłem na moim koncie. Na dole zakładki usługi mobilne mam wykaz zużycia netu. Zarówno na komórce jak i na necie komórkowym z modemu stacjonarnego. Zaloguj się ponownie i spróbuj odświeżyć aplikację, lub nawet zainstalować na nowo po ściągnięciu. Jeśli to nie pomoże zawsze możesz zgłosić to na czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
@Kafel1963 a jak tak wygląda patrząc przez przeglądarkę? Czasem na WWW działa a aplikacja sama ma problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
@Kafel1963 żeby sprawdzić wykorzystanie GB w ofercie abonamentowej, logujesz się na Mój Orange, wybierasz usługę, na której chcesz sprawdzić zużycie GB, następnie na dole w prawym rogu wybierasz Więcej, druga zakładka od góry - Wykorzystanie, następnie klikasz na Wykorzystany internet i masz pełny wgląd na zużycie GB na danej usłudze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny - dlaczego w Mój Orange nie mam wykazu zużytego internetu?
Nie masz czy nie widzisz?
Jeśli tylko nie widzisz, ale masz, to posty kolegów powinny Cię naprowadzić na to gdzie patrzeć.
Jeśli natomiast widzisz dobrze, ale jednak nie masz, to niestety tylko kontakt z BOK Ci pozostaje, tutaj nikt nie ma wglądu w Twoje konto więc Ci nie pomoże. Pozdrów MAXa.
PS. W ofercie na kartę apka powinna coś takiego pokazywać. Taki przykład.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś