Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czat


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 2
  • 0

Czat

Witam,

 

Czy ktokolwiek z Was, kiedykolwiek połączył się z konsultantem na Czacie??

Jak to możliwe, że nie mogę się połączyć z własnym operatorem za darmo, tylko płacę za każde połączenie na Infolinie?

24 ODPOW. 24

Poziom 40, Guru *****
  • 30597
  • 24587
  • 1307

Czat

Dostępność doradcy zależy od obsady i ilości chętnych. Jest sezon "burzowy" więc czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Poziom 31, Ekspert
  • 2269
  • 2393
  • 88

Czat

@orangew, napisz o co chodzi tutaj na forum.

 

Ps. Niestety nie mam dostępu do kont użytkowników, a chętnie bym pomógł, jeśli interwencja wymaga wglądu  w konto. 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 2
  • 0

Czat

W zeszłym miesiącu wykonałem wiele telefonów do Orange w związku z 3 tygodniowym oczekiwaniem na telefon (przedłużenie umowy).

Chciałem złożyć reklamację i ubiegać się o zwrot kosztów za połączenia na Infolinię.

Nie uważam, że kontakt z moim operatorem powinien być płatny, szczególnie, że wielokrotnie próbowałem coś załatwić na czacie (jedyna darmowa opcja) ale nigdy nie udało mi się połączyć.


Poziom 40, Guru *****
  • 30597
  • 24587
  • 1307

Czat

Opłata jest zgodna z cennikiem. Są inne bezpłatne metody kontaktu typu czat, messenger czy mail.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 2
  • 0

Czat

Super odpowiedź. Dziękuję. 

 

A czy mogę prosić o powód, czemu połączenie z infolonią jest płatne?

Dzownię w sprawie przedłużenia umowy, dopytuję się telefon, dopytuję się o niesprawny internet.... itd. itp.

i płacę.

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30597
  • 24587
  • 1307

Czat

Nie ma przepisów nakazujących bezpłatne połączenia. Infolinie do operatora nie mogą kosztować więcej niż zwykłe połączenie i nie kosztują. Ileś lat temu było to za free ale abonament był parę razy droższy. Dziś abonament jest tańszy ale masz mniej w nim zawarte jeśli chodzi o obsługę.

Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1636
  • 7

Czat

Bo taka jest polityka biznesowa firmy. Zresztą nie tylko tej firmy telekomunikacyjnej...


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 2
  • 0

Czat

Ok, widzę, że nie ma sensu ta rozmowa. Widać jakie jest podejście. 

 

Jeśli traktujecie połączenie z operatorem (właścicielem sieci w której kontakt się odbywa) jako zwykłe połączenie i skoro "nie ma przepisów nakazujących darmowe połączenia" no to rzeczywiście macie podkładkę, żeby kasować swoich klientów za kontakt związany z usługą przez Was świadczoną.

A jesli chodzi o to ile jest zawarte jeśli chodiz o obsługę, to ewidentnie nic nie jest zawarte, bo nawet jak zadzwonię o bład techniczny albo o przedłużenie umowy to tez zapłacę. Kuriozalne podejście.

 

 

Dziękuję.

Kończę rozmowę.


Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1636
  • 7

Czat

Kolego, nie żadne "traktujecie", "macie", bo my tacy sami klienci Orange jak ty. Zapytałeś to ci napisaliśmy jak się sprawy mają. To jest forum użytkowników, zażalenia i reklamacje pisz do Orange.

A takie "kuriozalne" podejście mają też konkurenci, takie czasy. Mogę ci tylko podpowiedzieć, że jeśli masz możliwość dzwonienia na BOK z telefonu konkurencji z jakimś abonamentem na rozmowy (może pożycz od żony albo sąsiada), to dzwoń z niego i nic nie zapłacisz. Ja tak robię, gdy muszę coś zgłosić, takie układy, takie życie...