- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Witam,
Czy ktokolwiek z Was, kiedykolwiek połączył się z konsultantem na Czacie??
Jak to możliwe, że nie mogę się połączyć z własnym operatorem za darmo, tylko płacę za każde połączenie na Infolinie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
W zeszłym miesiącu wykonałem wiele telefonów do Orange w związku z 3 tygodniowym oczekiwaniem na telefon (przedłużenie umowy).
Chciałem złożyć reklamację i ubiegać się o zwrot kosztów za połączenia na Infolinię.
Nie uważam, że kontakt z moim operatorem powinien być płatny, szczególnie, że wielokrotnie próbowałem coś załatwić na czacie (jedyna darmowa opcja) ale nigdy nie udało mi się połączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Super odpowiedź. Dziękuję.
A czy mogę prosić o powód, czemu połączenie z infolonią jest płatne?
Dzownię w sprawie przedłużenia umowy, dopytuję się telefon, dopytuję się o niesprawny internet.... itd. itp.
i płacę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Bo taka jest polityka biznesowa firmy. Zresztą nie tylko tej firmy telekomunikacyjnej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Ok, widzę, że nie ma sensu ta rozmowa. Widać jakie jest podejście.
Jeśli traktujecie połączenie z operatorem (właścicielem sieci w której kontakt się odbywa) jako zwykłe połączenie i skoro "nie ma przepisów nakazujących darmowe połączenia" no to rzeczywiście macie podkładkę, żeby kasować swoich klientów za kontakt związany z usługą przez Was świadczoną.
A jesli chodzi o to ile jest zawarte jeśli chodiz o obsługę, to ewidentnie nic nie jest zawarte, bo nawet jak zadzwonię o bład techniczny albo o przedłużenie umowy to tez zapłacę. Kuriozalne podejście.
Dziękuję.
Kończę rozmowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Kolego, nie żadne "traktujecie", "macie", bo my tacy sami klienci Orange jak ty. Zapytałeś to ci napisaliśmy jak się sprawy mają. To jest forum użytkowników, zażalenia i reklamacje pisz do Orange.
A takie "kuriozalne" podejście mają też konkurenci, takie czasy. Mogę ci tylko podpowiedzieć, że jeśli masz możliwość dzwonienia na BOK z telefonu konkurencji z jakimś abonamentem na rozmowy (może pożycz od żony albo sąsiada), to dzwoń z niego i nic nie zapłacisz. Ja tak robię, gdy muszę coś zgłosić, takie układy, takie życie...
- « Poprzedni
- Następny »