- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@Ela12 , przecież to "nówka" ta 4.8 Może trzeba przy niej śpiewać solo hugi...bugi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Wersja 4.8 aplikacje jest ciut lepsza od poprzedniej ale nadal sporo błędów jest, nie doświadczyłem za wiele, ale ja mam tylko komórkę na MO, chyba dlatego w miarę dobrze działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@Anonim , sądzę, że to nie zależy od ilości usług. Ja mam 2 komórki, Neostradę ze stacjonarką i VoIP, a do tego Darmowe Orange WIFI oraz tv. Odkąd kartotekę ktoś postawił na nogi (był problem z logowaniem i działaniem usług w aplikacji), to już nie było problemów. Wszystkie uprawnienia nadane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Być może problem z kontem, lub usługą, ale wątpię by obsługa Orange w to wnikała, jak będzie tylko NMO, to myślę że dopiero zabiorą się za bugi, to niestety chyba z końcem roku nastąpi @Anonim 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
OK. Jeśli dobrze zrozumiałem, to nie kwestia ostatniego weekendu, tylko coś co jest przewlekłe - powraca regularnie?
Powiedzmy: dzisiaj wyczyścisz cache apki, zalogujesz się wyłącznie na ten jeden nr komórkowy (z planem Orange Love Telefon komórkowy) z opcją 'Zapamiętaj mnie'. Następnie za jakiś czas, np. na drugi dzień, otworzysz apkę... I nie widzisz wszystkich swoich usług składowych?
▬▬▬
@Ela12 napisała:
A u mnie pokazują się podwójnie niektóre pozycje - pisałam o tym na tym Forum niedawno, (...)
Ela, jeszcze się do tego odniosę w Śmieszne obrazki apki MO 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Tak dzieje się cały czas przecztam wszyskie uslugi a drugi raz już zostają mi 3 tel.albo neostrada.loguje się TYLKO NA NR O.LOV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
To trwa juz 5 miesięcy Regularnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
A możesz jeszcze sprawdzić jedną rzecz? 🙂
Jak następnym razem zobaczysz tylko - powiedzmy - te trzy nry komórkowe, to wtedy na ekranie 'Płatności' widzisz fakturę związaną wyłącznie z tymi nrami komórkowymi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
W tej chwili sprawdzalem na dwóch tel.53 zł a na trzecim 153zł ale za kazdym razem inaczej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Tak w ogóle to nie rozumiem w innych aplkacjach podaje co trzeba i nie ma problemu nie wyobrażam sobie żeby tak działała aplikacja np.w moim banku