Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@Ela12 , przecież to "nówka" ta 4.8 Emotikon: Bardzo szczęśliwy Może trzeba przy niej śpiewać solo hugi...bugi?

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Wersja 4.8 aplikacje jest ciut lepsza od poprzedniej ale nadal sporo błędów jest, nie doświadczyłem za wiele, ale ja mam tylko komórkę na MO, chyba dlatego w miarę dobrze działa.

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@Anonim , sądzę, że to nie zależy od ilości usług. Ja mam 2 komórki, Neostradę ze stacjonarką i VoIP, a do tego Darmowe Orange WIFI oraz tv. Odkąd kartotekę ktoś postawił na nogi (był problem z logowaniem i działaniem usług w aplikacji), to już nie było problemów. Wszystkie uprawnienia nadane.

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Być może problem z kontem, lub usługą, ale wątpię by obsługa Orange w to wnikała, jak będzie tylko NMO, to myślę że dopiero zabiorą się za bugi, to niestety chyba z końcem roku nastąpi @Anonim  😉


Zespół Nasz Orange
  • 2615
  • 7333
  • 135

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh 

OK. Jeśli dobrze zrozumiałem, to nie kwestia ostatniego weekendu, tylko coś co jest przewlekłe Mrugający mężczyzna - powraca regularnie?

 

Powiedzmy: dzisiaj wyczyścisz cache apki, zalogujesz się wyłącznie na ten jeden nr komórkowy (z planem Orange Love Telefon komórkowy) z opcją 'Zapamiętaj mnie'. Następnie za jakiś czas, np. na drugi dzień, otworzysz apkę... I nie widzisz wszystkich swoich usług składowych? Zaskoczony mężczyzna

 

▬▬▬


@Ela12 napisała:

A u mnie pokazują się podwójnie niektóre pozycje - pisałam o tym na tym Forum niedawno, (...)


Ela, jeszcze się do tego odniosę w Śmieszne obrazki apki MO 🙂


Poziom 18, Komentator
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Tak dzieje się cały czas przecztam wszyskie uslugi a drugi raz już zostają mi 3 tel.albo neostrada.loguje się TYLKO NA NR O.LOV.


Poziom 18, Komentator
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

To trwa juz 5 miesięcy Regularnie


Zespół Nasz Orange
  • 2615
  • 7333
  • 135

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

A możesz jeszcze sprawdzić jedną rzecz? 🙂

 

Jak następnym razem zobaczysz tylko - powiedzmy - te trzy nry komórkowe, to wtedy na ekranie 'Płatności' widzisz fakturę związaną wyłącznie z tymi nrami komórkowymi?


Poziom 18, Komentator
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

W tej chwili sprawdzalem na dwóch   tel.53 zł a na trzecim 153zł ale za kazdym razem inaczej


Poziom 18, Komentator
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Tak w ogóle to nie rozumiem w innych aplkacjach podaje co trzeba i nie ma problemu nie wyobrażam sobie żeby tak działała aplikacja np.w moim banku