- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam jeszcze kilka miesięcy do spłat rat za dwa urządzenia i w obecnym cyklu rozliczeniowym nie zostały uwzględnione na PDF-ie owe raty. Na czacie zostało to zgłoszone, natomiast nie ma żadnej adnotacji w tej kwestii na koncie. Miał być także sms powiadamiający, więc uznaję to jako błąd w działaniu systemu Orange na moim koncie. Opłaciłem więc to, co zostało naniesione i czekam na rozwój wydarzeń. Czy okres wakacyjny i upały mogą mieć wpływ na niską jakościowo kontrolę działania konta webowego? Na appce nie sprawdzałem, bo weszła nowa aktualizacja i dopiero będę lukał po tej akcji.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@bronzubWedług mnie powinieneś wyjaśnić na czacie nieobecność tych rat w PDF. Powinny być ujęte. Zapłaciłeś, więc nie ma problemu, ale to jest dość istotny błąd i wymaga wyjaśnienia...bez czekania na apkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@mD_360napisał(-a)A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘
@mD_360 , po zaktualizowaniu, zrobiłem tak. Lecz jak zobaczyłem kilka przycisków do zapłaty, to z wrażenia oczy stanęły mi w słup. @agat13 , na czacie zgłosiłem już wcześniej, ale tak rozbieganych oczu u mnie nie widziałeś😊 Jedna faktura czeka na zaksięgowanie, PDF-a nie idzie pobrać, bo wewnętrzny błąd komponentu, zaś kolejną wpłatę (już za raty) przetrzymam do samego końca terminu jej płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
ale to znaczy ze udalo sie pobrac harmonogram w apce?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@bronzub najlepiej sprawdzać harmonogram rat na swoim koncie w Mój Orange na www.orange.pl: w zakładce Umowy i urządzenia > Plany ratalne, kliknij Zobacz szczegóły. Więcej informacji w tym linku Orange Raty za sprzęt https://www.orange.pl/omnibook/raty-za-sprzet#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@bronzubok. To musi być jakiś błąd systemowy na koncie Mój Orange. Poczekaj do jutra a jeśli ten problem nie minie to zgłos go na Orange czacie lub na infolinii.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@Pablo5 , spokojna Twoja rozczochrana😀 Odczekam parę dni i "wyprostuję" ten galimatias wpłatą za raty, bo na mailu są, tylko pozamieniane obie płatności. Jak się im kasiorka będzie zgadzała do 28 sierpnia, to odpuszczę sobie te ich błędy😊 Nie wprowadzę im nerwowej atmosfery i niech się czują jak pączuś w maśle😀 Wstyd Panie ORANGE!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@bronzubnapisał(-a)@mD_360 , w aplikacji jest ok, natomiast dla @Pablo5 mam smutną wiadomość. Nie działa i po niedzieli sprawdzę ponownie. Appka i webowe konto to dwa oddzielne byty niczym nie zsynchronizowane. Przynajmniej u mnie i na razie jest taki galimatias😊
a nie mowilem 😄
apka jest nieoceniona pod katem rat za urzadzenia
Ale z tego co sie orientuje, to nie jest tak ze to dwa oddzielne byty, tzn. wersja webowa i aplikacja MO.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »