Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1688
  • 13600
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

Mam jeszcze kilka miesięcy do spłat rat za dwa urządzenia i w obecnym cyklu rozliczeniowym nie zostały uwzględnione na PDF-ie owe raty. Na czacie zostało to zgłoszone, natomiast nie ma żadnej adnotacji w tej kwestii na koncie. Miał być także sms powiadamiający, więc uznaję to jako błąd w działaniu systemu Orange na moim koncie. Opłaciłem więc to, co zostało naniesione i czekam na rozwój wydarzeń. Czy okres wakacyjny i upały mogą mieć wpływ na niską jakościowo kontrolę działania konta webowego? Na appce nie sprawdzałem, bo weszła nowa aktualizacja i dopiero będę lukał po tej akcji.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14450
  • 59369
  • 722

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@bronzubWedług mnie powinieneś wyjaśnić na czacie nieobecność tych rat w PDF. Powinny być ujęte. Zapłaciłeś, więc nie ma problemu, ale to jest dość istotny błąd i wymaga wyjaśnienia...bez czekania na apkę


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1688
  • 13600
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym


@mD_360napisał(-a)

A ja bym właśnie sprawdził te raty na apce. Co by duzo nie pisac, ma ona sporo za uszami, ale jeśli chodzi o pokazywanie rat, to jest nieoceniona 😁
Ja u siebie na koncie w zakładce Urządzenia widzę całą historię rat za rozne urzadzenia. I jak chcę sobie powspominać dawne czasy, to wtedy tam zaglądam... Ach ten Huawei P9 Lite z 2016 - to były czasy! 🤘


@mD_360 , po zaktualizowaniu, zrobiłem tak. Lecz jak zobaczyłem kilka przycisków do zapłaty, to z wrażenia oczy stanęły mi w słup. @agat13 , na czacie zgłosiłem już wcześniej, ale tak rozbieganych oczu u mnie nie widziałeś😊 Jedna faktura czeka na zaksięgowanie, PDF-a nie idzie pobrać, bo wewnętrzny błąd komponentu, zaś kolejną wpłatę (już za raty) przetrzymam do samego końca terminu jej płatności. 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

ale  to znaczy ze udalo sie pobrac harmonogram w apce?


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2729
  • 11257
  • 110

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@bronzub  najlepiej sprawdzać harmonogram rat na swoim koncie w Mój Orange na www.orange.pl: w zakładce Umowy i urządzenia > Plany ratalne, kliknij Zobacz szczegóły.  Więcej informacji w tym linku Orange Raty za sprzęt https://www.orange.pl/omnibook/raty-za-sprzet# 

Pozdrawiam 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1688
  • 13600
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@mD_360 , w aplikacji jest ok, natomiast dla @Pablo5 mam smutną wiadomość. Nie działa i po niedzieli sprawdzę ponownie. Appka i webowe konto to dwa oddzielne byty niczym nie zsynchronizowane. Przynajmniej u mnie i na razie jest taki galimatias😊


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2729
  • 11257
  • 110

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@bronzubok. To musi być jakiś błąd systemowy na koncie Mój Orange. Poczekaj do jutra a jeśli ten problem nie minie to zgłos go na Orange czacie lub na infolinii.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1688
  • 13600
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@Pablo5 , spokojna Twoja rozczochrana😀 Odczekam parę dni i "wyprostuję" ten galimatias wpłatą za raty, bo na mailu są, tylko pozamieniane obie płatności. Jak się im kasiorka będzie zgadzała do 28 sierpnia, to odpuszczę sobie te ich błędy😊 Nie wprowadzę im nerwowej atmosfery i niech się czują jak pączuś w maśle😀 Wstyd Panie ORANGE!!!


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym


@bronzubnapisał(-a)

@mD_360 , w aplikacji jest ok, natomiast dla @Pablo5 mam smutną wiadomość. Nie działa i po niedzieli sprawdzę ponownie. Appka i webowe konto to dwa oddzielne byty niczym nie zsynchronizowane. Przynajmniej u mnie i na razie jest taki galimatias😊


a nie mowilem 😄
apka jest nieoceniona pod katem rat za urzadzenia

Ale z tego co sie orientuje, to nie jest tak ze to dwa oddzielne byty, tzn. wersja webowa i aplikacja MO.