- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do konta e-mail które było podane podczas rejestracji czyli jest loginem do aplikacji Mój Orange
Pozostał mi tylko szybki podgląd
Co robić w takiej sytuacji?
____________
* W temacie doprecyzowałem tytuł - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kamil2504 to musisz poczekać do poniedziałku i wtedy zadzwonić na infolinie Orange z tą sprawą.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - problem z logowaniem do konta Mój Orange
@Kamil2504 najlepiej skontaktować się na infolinii i poprosić o zmianę e-maila lub skasowanie poprzedniego konta i założenie na nowo. Infolinia jest teraz bezpłatna dla klientów indywidualnych. Jeżeli trzeba będzie usunąć konto, to może potrwać 24-48 godzin. Teraz weekend, więc może się przeciągnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - problem z logowaniem do konta Mój Orange
Nie ma możliwości załatwienia sprawy online?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - problem z logowaniem do konta Mój Orange
Cześć @Kamil2504
W tej sprawie musisz skontaktować się z infolinią Orange *100 lub 510 100 100. Niestety nie da się załatwić sprawę ponieważ czat jest chwilowo niedostępny. Taką informacja jest na czacie Obecnie prowadzimy prace w naszych systemach dlatego czat będzie dostępny w poniedziałek po godz. 7:00. Dziękujemy za zrozumienie.
Zadzwoń na infolinie i poproś o zmiane adresu e-mail na swoim koncie Mój Orange.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - brak dostępu do konta podanego przy rejestracji
Dzwoniłem na infolinię trwają jakieś pracę nad udoskonaleniem systemu.
Nic nie zdziałam najwidoczniej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kamil2504 to musisz poczekać do poniedziałku i wtedy zadzwonić na infolinie Orange z tą sprawą.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - brak dostępu do konta podanego przy rejestracji
@Kamil2504 jak wspomniałem wcześniej, jeśli w weekend się nie załatwi, trzeba spróbować w poniedziałek, ale proponuję w godzinach około południa. Czasami przy pracach serwisowych coś może się przedłużyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-mail - brak dostępu do konta podanego przy rejestracji
@Kamil2504napisał(-a)Brak dostępu do konta e-mail które było podane podczas rejestracji czyli jest loginem do aplikacji Mój Orange
Pozostał mi tylko szybki podgląd
Co robić w takiej sytuacji?
____________
* W temacie doprecyzowałem tytuł - Wiktor
a to nie lepiej odzyskać hasło do konta?
Przecież w apce czy na stronie jest do tego specjalny przycisk - zresetuj haslo