Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1686
  • 13571
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym


@mD_360napisał(-a)
a nie mowilem 😄
apka jest nieoceniona pod katem rat za urzadzenia

Ale z tego co sie orientuje, to nie jest tak ze to dwa oddzielne byty, tzn. wersja webowa i aplikacja MO.


@mD_360 , nie ma synchronizacji pomiędzy tymi bytami. Jak płacę przez webowe konto, to appka ani drgnie i jest przynajmniej do chwili potwierdzonego zaksięgowania wpłaty ciut inaczej, aniżeli na koncie webowym MO. Taki sam efekt jest po odwróceniu sytuacji z płatnościami. To są moje doświadczenia😊 Deweloper ma "ciśnienie" na pozytywny odbiór appki, a systemy Orange mielą w innych warunkach😊


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2096
  • 6608
  • 70

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@mD_360 sęk w tym, że nie zawsze. Póltora roku temu zakończono spłatę rat razem z umową z xiaomi redmi. Nigdy nie widziałem na koncie tego urządzenia. System cały czas pokazuje, że poprzednie urządzenia zostało spłacone na początku 2020r.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym

@bronzubz tą synchronizacją to jest chyba tez tak ze po prostu nie wszystkie komponenety z webowej wersji są zasysane przez apkę co jest w sumie zrozumiale, bo zbyt duza "masa" danych jeszcze bardziej by ją zamulala, no i sama apka za bardzo by przypominala wodotrysk. Choc juz teraz przez te reklamy mam skojarzenia z gejzerami 😉

A info o wplacie nigdy nie bylo predkie w apce 😜


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Brak rat za urządzenia na koncie webowym


@spironapisał(-a)

@mD_360 sęk w tym, że nie zawsze. Póltora roku temu zakończono spłatę rat razem z umową z xiaomi redmi. Nigdy nie widziałem na koncie tego urządzenia. System cały czas pokazuje, że poprzednie urządzenia zostało spłacone na początku 2020r.


a to mnie dziwi 😯 Czyli jednak ten obszar na backendzie tez bywa upośledzony


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1686
  • 13571
  • 2

Brak rat za urządzenia na koncie webowym


@mD_360napisał(-a)

A info o wplacie nigdy nie bylo predkie w apce 😜


@mD_360 , jak płacę bezpośrednio z appki, to szybko. Z tym zasysaniem to jest troszkę zakręcone. Np. próbowałem z OL wyłuskać kartę SIM LTE standard 3G/2G, by ją tak samo było widać jak we Flexie, gdzie info mówiące o tym, że nie muszę nic z tym robić, to samej wymiany nie widzę nigdzie, by zrobić to z samodzielnej dyspozycji. Natomiast link z webowego konta kieruje tylko do eSIM, gdy to rzeczone okienko wyskoczy. Chyba, że ślepnę i czas na zwiększenie dawki codziennego spożywania surowej marchewki😀