- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@mD_360napisał(-a)a nie mowilem 😄
apka jest nieoceniona pod katem rat za urzadzeniaAle z tego co sie orientuje, to nie jest tak ze to dwa oddzielne byty, tzn. wersja webowa i aplikacja MO.
@mD_360 , nie ma synchronizacji pomiędzy tymi bytami. Jak płacę przez webowe konto, to appka ani drgnie i jest przynajmniej do chwili potwierdzonego zaksięgowania wpłaty ciut inaczej, aniżeli na koncie webowym MO. Taki sam efekt jest po odwróceniu sytuacji z płatnościami. To są moje doświadczenia😊 Deweloper ma "ciśnienie" na pozytywny odbiór appki, a systemy Orange mielą w innych warunkach😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@mD_360 sęk w tym, że nie zawsze. Póltora roku temu zakończono spłatę rat razem z umową z xiaomi redmi. Nigdy nie widziałem na koncie tego urządzenia. System cały czas pokazuje, że poprzednie urządzenia zostało spłacone na początku 2020r.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@bronzubz tą synchronizacją to jest chyba tez tak ze po prostu nie wszystkie komponenety z webowej wersji są zasysane przez apkę co jest w sumie zrozumiale, bo zbyt duza "masa" danych jeszcze bardziej by ją zamulala, no i sama apka za bardzo by przypominala wodotrysk. Choc juz teraz przez te reklamy mam skojarzenia z gejzerami 😉
A info o wplacie nigdy nie bylo predkie w apce 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@spironapisał(-a)@mD_360 sęk w tym, że nie zawsze. Póltora roku temu zakończono spłatę rat razem z umową z xiaomi redmi. Nigdy nie widziałem na koncie tego urządzenia. System cały czas pokazuje, że poprzednie urządzenia zostało spłacone na początku 2020r.
a to mnie dziwi 😯 Czyli jednak ten obszar na backendzie tez bywa upośledzony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rat za urządzenia na koncie webowym
@mD_360napisał(-a)A info o wplacie nigdy nie bylo predkie w apce 😜
@mD_360 , jak płacę bezpośrednio z appki, to szybko. Z tym zasysaniem to jest troszkę zakręcone. Np. próbowałem z OL wyłuskać kartę SIM LTE standard 3G/2G, by ją tak samo było widać jak we Flexie, gdzie info mówiące o tym, że nie muszę nic z tym robić, to samej wymiany nie widzę nigdzie, by zrobić to z samodzielnej dyspozycji. Natomiast link z webowego konta kieruje tylko do eSIM, gdy to rzeczone okienko wyskoczy. Chyba, że ślepnę i czas na zwiększenie dawki codziennego spożywania surowej marchewki😀
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »