Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

W ogóle sytuacja @wscieklaewka jest dosyć nietypowa, dotyczy nawet bardziej starego systemu niż nowego, ale nasi detektywi już ją rozpracowują.
Fajnie, że do nas trafiłaś, @wscieklaewka, bo dzięki temu postaramy się nie tylko pomóc w odzyskaniu dostępu, ale też pozbyć się błędu, by inni klienci już na niego nie trafili.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@Artur    O bulwa i paw 😞  jaką lukę ???????

 

Drodzy Detektywi - nie wiem co napisać Emotikon: Smutny


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Arturnapisał(-a)
W ogóle sytuacja @wscieklaewka jest dosyć nietypowa, dotyczy nawet bardziej starego systemu niż nowego, ale nasi detektywi już ją rozpracowują.
Fajnie, że do nas trafiłaś, @wscieklaewka, bo dzięki temu postaramy się nie tylko pomóc w odzyskaniu dostępu, ale też załatać lukę, aby inni klienci już na nią nie trafili.

Pomalutku zaczyna do mnie docierać ta sytuacja nietypowa bardziej starego systemu 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Bez obaw, @wscieklaewka, wszystkie Twoje dane i usługi są bezpieczne, to po naszej stronie i nie jest związane z żadnym z Twoich kont. Zmieniłem użyte określenie, aby nie niepokoiło 😉 Tłumacząc tak w uproszczeniu to w niektórych przypadkach po usunięciu konta nie można było założyć go na nowo i to jest ten błąd, który wystąpił u Ciebie. Naprawiamy go, tylko potrzebujemy na to jeszcze trochę czasu 🙂

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Arturnapisał(-a)
Bez obaw, @wscieklaewka, wszystkie Twoje dane i usługi są bezpieczne, to po naszej stronie i nie jest związane z żadnym z Twoich kont. Zmieniłem użyte określenie, aby nie niepokoiło 😉 Tłumacząc tak w uproszczeniu to w niektórych przypadkach po usunięciu konta nie można było założyć go na nowo i to jest ten błąd, który wystąpił u Ciebie. Naprawiamy go, tylko potrzebujemy na to jeszcze trochę czasu 🙂

Ciekawe bardzo skąd wiecie, że usunęło mi się konto ? ja go kliknęłam usuń bom się znerwowała okrutnie, ale na co te nerwy były tego nie pamiętam, lecz jeszcze przez dłuższy czas wchodziłam sobie na mój profil aż tu nagle bęc i została jeno poczta 😞


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@wscieklaewka, nie byłabyś "Wściekłą Ewką", gdybyś się nie wkurzyła i nie skasowała 😉 Zanim będziesz mogła ponownie założyć konto i zalogować się na ten numer, na którym jest problem - musimy najpierw naprawić błąd po naszej stronie. Proszę, uzbrój się w cierpliwość i nic nie rób. Gdy tylko naprawimy - damy Ci znać i znowu będzie wszystko działać 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Arturnapisał(-a)

@wscieklaewka, nie byłabyś "Wściekłą Ewką", gdybyś się nie wkurzyła i nie skasowała 😉 Zanim będziesz mogła ponownie założyć konto i zalogować się na ten numer, na którym jest problem - musimy najpierw naprawić błąd po naszej stronie. Proszę, uzbrój się w cierpliwość i nic nie rób. Gdy tylko naprawimy - damy Ci znać i znowu będzie wszystko działać 🙂


Dobrze 🙂 nie doczytałam tego wszystkiego i przepraszam 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Wspólnie z @wscieklaewka znaleźliśmy tymczasowe rozwiązanie 🙂

 

Jeśli ktoś usunął konto ze "starego" Mój Orange na stronie, a nie ma jeszcze dostępu do "nowego" Mój Orange i podczas próby rejestracji otrzymuje komunikat informujący, że konto jest już zarejestrowane - trzeba to zgłosić do BOK, np. na czacie (www.orange.pl/kontakt).

Przywrócenie możliwości korzystania ze strony może trochę potrwać, ale usunięcie konta ze strony internetowej nie powoduje usunięcia konta do aplikacji mobilnej, więc w takiej sytuacji można korzystać z aplikacji mobilnej Mój Orange logując się do niej za pomocą loginu i hasła, które wcześniej podawaliśmy na stronie 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Arturnapisał(-a)

Wspólnie z @wscieklaewka znaleźliśmy tymczasowe rozwiązanie 🙂

 

Jeśli ktoś usunął konto ze "starego" Mój Orange na stronie, a nie ma jeszcze dostępu do "nowego" Mój Orange i podczas próby rejestracji otrzymuje komunikat informujący, że konto jest już zarejestrowane - trzeba to zgłosić do BOK, np. na czacie (www.orange.pl/kontakt).

Przywrócenie możliwości korzystania ze strony może trochę potrwać, ale usunięcie konta ze strony internetowej nie powoduje usunięcia konta do aplikacji mobilnej, więc w takiej sytuacji można korzystać z aplikacji mobilnej Mój Orange logując się do niej za pomocą loginu i hasła, które wcześniej podawaliśmy na stronie 🙂


No nie 🙂 @Artur to nie ja i nie wspólnie, to wyłącznie Twoja zasługa i pomysł był, ja tylko pobrałam aplikację mobilną ( z resztą sama bym pewnie i tego nie zrobiła ) , aczkolwiek motywacja  i dużo więcej  skłoniły mnie bym jednak spróbowała. Dziś z wielkim stresem, że znowu coś nie ten tego zrobię, odważyłam się i ściągnęłam aplikację. W pierwszej chwili mnie coś zamurowało, ale za chwilę widzę to co chciałam widzieć czyli dwa konta ( jedno z nich było wcześniej skasowane ze złości ) Drodzy forumowicze ja widzę, że mogę na tym skasowanym koncie normalnie "pracować" znaczy się dodawać pakiety, sprawdzać moje dane, no wszystko to co przedtem robiłam na stronie internetowej. @Artur  nie wiesz jak bardzo mi pomogłeś, tyle zaangażowania włożyłeś w tą sprawę. Bardzo Ci dziękuję 🙂

 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

@Arturnapisał(-a)

Wspólnie z @wscieklaewka znaleźliśmy tymczasowe rozwiązanie 🙂

 

Jeśli ktoś usunął konto ze "starego" Mój Orange na stronie, a nie ma jeszcze dostępu do "nowego" Mój Orange i podczas próby rejestracji otrzymuje komunikat informujący, że konto jest już zarejestrowane - trzeba to zgłosić do BOK, np. na czacie (www.orange.pl/kontakt).

Przywrócenie możliwości korzystania ze strony może trochę potrwać, ale usunięcie konta ze strony internetowej nie powoduje usunięcia konta do aplikacji mobilnej, więc w takiej sytuacji można korzystać z aplikacji mobilnej Mój Orange logując się do niej za pomocą loginu i hasła, które wcześniej podawaliśmy na stronie 🙂


No nie 🙂 @Artur to nie ja i nie wspólnie, to wyłącznie Twoja zasługa i pomysł był, ja tylko pobrałam aplikację mobilną ( z resztą sama bym pewnie i tego nie zrobiła ) , aczkolwiek motywacja  i dużo więcej  skłoniły mnie bym jednak spróbowała. Dziś z wielkim stresem, że znowu coś nie ten tego zrobię, odważyłam się i ściągnęłam aplikację. W pierwszej chwili mnie coś zamurowało, ale za chwilę widzę to co chciałam widzieć czyli dwa konta ( jedno z nich było wcześniej skasowane ze złości ) Drodzy forumowicze ja widzę, że mogę na tym skasowanym koncie normalnie "pracować" znaczy się dodawać pakiety, sprawdzać moje dane, no wszystko to co przedtem robiłam na stronie internetowej. @Artur  nie wiesz jak bardzo mi pomogłeś, tyle zaangażowania włożyłeś w tą sprawę. Bardzo Ci dziękuję 🙂

 


Chcę również podziękować @Wiktor oraz wszystkim Panom którzy tak bardzo zaangażowali się w mój problem 🙂 Jesteście wspaniali, dzięki wielkie raz jeszcze Emotikon: Bardzo szczęśliwy No i polecam się na przyszłość Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Miłego weekendu 🙂