- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W webowej wersji "Mój Orange" jest błąd który zaczyna mnie powoli irytować. A chyba nikt go jeszcze nie zgłaszał. Na swoim koncie abonenckim mam 3 numery głosowe (LTE Wspólny) + 1 numer z LTE Domowym. Błąd występuję od początku bycia klientem Orange (czyli od marca 2017) i dotyczy modułu "Pełen wykaz połączeń". Pojawia się prawie za każdym razem kiedy: loguję się poprzez główną stronę orange.pl, będąc na podsumowaniu całego konta wybieram z menu Mój Orange -> Bieżące wykorzystanie, następnie Pełen wykaz. Na razie wszystko jest OK. Dziwne rzeczy dzieją się kiedy chcę podejrzeć billing innego numeru z konta. Wtedy zazwyczaj mam komunikat "W wybranym okresie nie wykonano żadnych połączeń.":
A to nie jest prawda. Połączenia pojawiają się kiedy zmienię datę np. na wczorajszą i z powrotem na bieżącą. Kolejny błąd to tekst "Reszta numerów" zamiast numerów na liście:
A po jego kliknięciu prośba o kod abonencki, mimo że mam wyłączone żądanie dodatkowej autoryzacji:
Oczywiście zaznaczenie "Nie pytaj mnie więcej o kod abonencki" również niczego nie zmienia.
Może udałoby się to naprawić przy najbliższym wdrożeniu. Korzystanie z MO byłoby wtedy znacznie przyjemniejsze. 😉
Dzięki. Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź proszę czy problem z dodatkową autoryzacją nadal występuję. Już powinno być ok. Sprawdzaliśmy na rożnych kontach.
Co do nowego Mój Orange to zastosowaliśmy zupełnie inny mechanizm autoryzacji. Prosty łatwy i przyjemny. Oparty jest o token SMS - 4 cyfry. Będzie wysyłany na numer wskazany podczas rejestracji do nowego Mój Orange.
Nowy Mój Orange już się pomału rozkręca i jest dostępny dla wybranych planów. Dla tej oferty którą Ty posiadasz (plan rodzinny) z nowym Mój Orange planujemy wystartować już w wakacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
@Duke
ciekawe spostrzeżenia tutaj nam zaprezentowałeś . Super! (w sensie: nie super, że takie coś występuje , ale super, że dzielisz się tutaj z nami tymi obserwacjami ).
Ja mam 3 numery na swoim koncie (w tym właśnie jeden w Smart Planie LTE Wspólnym). Pozostałe 2 są jeszcze w innych historycznych planach - Smart Plan Multi II oraz Smart Plan Halo II.
(1) Opisany w pierwszej części problem z pobieraniem pełnego wykazu połączeń (po przełączeniu na inny nr) udało mi się po kilku próbach tylko raz wygenerować. Inna przeglądarka czy załadowanie na nowo strony wyeliminowało go . Upewnij się czy może ciasteczka tutaj czegoś nie psocą.
(2) Druga sprawa, jak mniemam bardziej kosmetyczna, dot. samego tekstu. Chciałbyś, żeby frazę "Reszta numerów" zastąpić czymś takim jak "Reszta numerów na liście". OooooKeej - kwestia dyskusyjna. Ja widząc (właśnie!) na tej liście sformułowanie "Reszta numerów" nie dostrzegam nieadekwatnego do sytuacji czy kontekstu opisu .
(3) Trzecia rzecz - faktycznie ja u siebie również to obserwuję. Nawet jeśli zaznaczę opcję 'Zapamiętaj', to po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu takie zapytanie powraca. Podpytam o tą kwestię osoby, które pracują nad wdrożeniem nowej wersji Mój Orange - tak, żeby ten bug nie powrócił w nowej odsłonie. A może ktoś, kto obecnie testuje wersję BETA Mój Orange, mógłby się wypowiedzieć w tym obszarze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
@Wiktor Super spostrzeżenia, ale lajka nie dałeś 😉
(1) Może to i ciastka. Poobserwuję... Ale problem pojawiał się na 2 różnych komputerach oraz na tablecie. A także w trybie in cognito. Więc nie wiem czy to dobry trop.
(2) Nie, nie o kosmetykę mi chodzi. Standardowo na rozwijanej liście pojawiają się wszystkie moje numery. O tak:
I wtedy jest wszystko OK. Mogę bezproblemowo się między nimi przełączać będąc w sekcji "Pełen wykaz". Ale czasami coś się psuje i zamiast listy mam tekst "Reszta numerów". (jak pokazałem na screenie w pierwszym poście). I po kliknięciu na tekst wyświetla się prośba o ponowną autoryzację (prtsc okienka również w pierwszym poście).
Podsumowując: jeżeli mam listę numerów wszystko działa jak trzeba. Jeżeli czasami pojawi się tekst "Reszta numerów" zamiast listy, jestem proszony o wprowadzenie kodu abonamencie (którego żadanie jest od dawna wyłączone). Ewidentnie nie działa to jak trzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
Duke napisał:
Super spostrzeżenia, ale lajka nie dałeś 😉
(1) Może to i ciastka. Poobserwuję... Ale problem pojawiał się na 2 różnych komputerach oraz na tablecie. A także w trybie in cognito. Więc nie wiem czy to dobry trop.
(2) czasami coś się psuje i zamiast listy mam tekst "Reszta numerów". (jak pokazałem na screenie w pierwszym poście). I po kliknięciu na tekst wyświetla się prośba o ponowną autoryzację (prtsc okienka również w pierwszym poście). Podsumowując: jeżeli mam listę numerów wszystko działa jak trzeba. Jeżeli czasami pojawi się tekst "Reszta numerów" zamiast listy, jestem proszony o wprowadzenie kodu abonamencie (którego żadanie jest od dawna wyłączone). Ewidentnie nie działa to jak trzeba.
Słuszna uwaga z tym LIKIEM. Zakręciłem się jak bąk w tulipanie
(1) Testy przeprowadzałem na Mozilli (to właśnie na niej spotkałem się z podobnym problemem) oraz w Google Chrome (na komórce) w trybie 'Wersja na komputer'. Poobserwuj .
Niewykluczone że to sytuacja występująca okresowo i związana jest z tym, że w danym momencie dane z konta nie zaciągają się (albo zaciągają, ale z dość sporym opóźnieniem).
(2) jest w takim razie zapowiedzą tego, co się dzieje w (3) - połączyłbym ze sobą te dwie rzeczy.
Pewnie słyszałeś o tym, że będzie nowa odsłona Mój Orange. Na razie jest ona w fazie testów, ale nie omieszkam przekazać jej twórcom obserwacji, które w tym temacie zaprezentowałeś .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
Testowałem na Chromie oraz na Safari przez ostatnie 2 miesiące. Również w trybach "prywatnych". Poza tym, masz rację (2) jest wstępem do (3)
Trudno, jakoś się "przemęczę". 🙂
Mam nadzieję że informacja o błędach dotarła gdzie trzeba i że w nowej wersji "Mój Orange" nie będzie takich problemów. A ja szybko dostanę zaproszenie do testów. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź proszę czy problem z dodatkową autoryzacją nadal występuję. Już powinno być ok. Sprawdzaliśmy na rożnych kontach.
Co do nowego Mój Orange to zastosowaliśmy zupełnie inny mechanizm autoryzacji. Prosty łatwy i przyjemny. Oparty jest o token SMS - 4 cyfry. Będzie wysyłany na numer wskazany podczas rejestracji do nowego Mój Orange.
Nowy Mój Orange już się pomału rozkręca i jest dostępny dla wybranych planów. Dla tej oferty którą Ty posiadasz (plan rodzinny) z nowym Mój Orange planujemy wystartować już w wakacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
Ok. Dzięki. Poobserwuję i dam znać.
I z niecerpliwością czekam na nowy MO 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w wykazie połączeń na stronie Mój Orange
@belkaseb Działa! Dzięki. 🙂 Przez ostatnie kilka dni nie widziałem już okienka dodatkowej autoryzacji. Wciąż zdarzą się problem z wyświetlaniem wykazu połączeń. Ale nie są aż tak uciążliwe.