- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy Firma zlikwiduję problem migracji do nowego konta?
Zaczyna to zakrawać na farsę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przykro mi, że napotkałeś na te utrudnienia przy migracji do nowego konta .
Ważne by doradca przyjął w tej sprawie stosowne zgłoszenie... I wtedy zostanie to naprawione (tak jak u @stanli :)... à propos - dzięki, że dałeś znać )
[edit]
▬▬▬
A może @stanli chciałbyś jeszcze zrobić coś takiego? Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
(Błąd MG12)
@stanli Rozumiem, że ten problem wystąpił u Ciebie więcej niż raz. Czy w takim razie zgłosiłeś go doradcy, na przykłada na czacie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
(Błąd MG12)
Na ten pomysł" zgłoszenia do doradcy wpadłem ,i problem nadal jest 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
(Błąd MG12)
i jak sytuacja z migracją? Zostało to naprawione po zgłoszeniu sprawy na BOK?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
(Błąd MG12)
Kiedy to naprawicie? Kontaktowałem się z konsultantem i nic nie pomaga!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
(Błąd MG12)
W przypadku tej firmy trzeba mieć cierpliwość, ja taką mam, na telefon czekałem 22 lata.
Odnośnie migracji problem usunięto po trzech miesiącach, na chwilę obecną konto działa.
Proszę być dobrej myśli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przykro mi, że napotkałeś na te utrudnienia przy migracji do nowego konta .
Ważne by doradca przyjął w tej sprawie stosowne zgłoszenie... I wtedy zostanie to naprawione (tak jak u @stanli :)... à propos - dzięki, że dałeś znać )
[edit]
▬▬▬
A może @stanli chciałbyś jeszcze zrobić coś takiego? Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
► Wpisy, ze względu na poruszane zagadnienie, zostały scalone i przeniesione z tematu Nowe Mój Orange nie działa - Moderator Wiktor ◄
Mam oczywiście podobny problem...od kąd pojawiła się nowa platforma nie mogę przejść na nią - każda próba kończy się błędem MG12. Od 2 miesięcy też nie mogę już kożystać z aplikacji mobilnej. A od kilku dni ze starej wesji platformy przez neta. Każda próba przejścia kończy się błędem. W google jest info że temat w którym się wypowiadam rozwiązano. Jakim cudem skoro w dyskusji w ostatnim poście brak rozwiązania? Co u Was się dzieje. Mam od dwóch miesięcy problem z netem domowym, obsługą numeru online, zakupami internetowymi na waszym portalu, połączeniami tel i zasięgiem...słabo jak na tytuł numer 1 w Polsce 😕 Jestem w orange od 2005 i do tej pory nigdy nie było takich kwiatków
Wiem że prawo forumowicza zabrania pisania posta pod postem, ale skoro orange zawodzi to uważam że zasady nie obowiązują. Chciałem dodać że pomoc techniczna pod *100 nie była w stanie mi pomóc dzisiaj telefonicznie - nie mieli dostępu czy uprawnień do danych mojego numeru. Sprawa została przekazana do bardziej kompatybilnego działu technicznego i muszę czekać kilka tygodni...dlaczego? Jesteście administratorami systemu i kont klientów i nie jesteście w stanie ustalić problemu jaki znajduje się na danym koncie? Chcę sprawdzić status zamówienia nowego telefonu którego musiałem zamawiać telefonicznie bo online nie działa i nie mam możliwości bo wszędzie są błędy już nawet przy logowaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
@Luniopl napisał:
Pokaż szczegóły(...) od kąd pojawiła się nowa platforma nie mogę przejść na nią - każda próba kończy się błędem MG12. Od 2 miesięcy też nie mogę już kożystać z aplikacji mobilnej. A od kilku dni ze starej wesji platformy przez neta. Każda próba przejścia kończy się błędem.
(...) pomoc techniczna pod *100 nie była w stanie mi pomóc dzisiaj telefonicznie - nie mieli dostępu czy uprawnień do danych mojego numeru. Sprawa została przekazana do bardziej kompatybilnego działu technicznego i muszę czekać kilka tygodni...dlaczego? Jesteście administratorami systemu i kont klientów i nie jesteście w stanie ustalić problemu jaki znajduje się na danym koncie? (...)
ważne by przy tym błędzie (MG12) zgłosić sprawę do BOK-u, bo konieczna jest analiza konta. Jeśli dobrze zrozumiałem Twój wpis - to wczoraj takie zgłoszenie zostało przyjęte przez doradcę. To pierwszy krok do rozwiązania Twojego problemu :).
Możesz coś więcej napisać nt. braku możliwości korzystania z apki mobilnej? Niezależnie od tego, czy jesteś zmigrowany do nowego Mój Orange czy nie - logowanie na apce powinno działać . Pojawiają się jakieś konkretne komunikaty, błędy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
od września 2018 roku nie mam dostępu do Mój Orange. Migracja danych końvczy się błędem. Zgłaszałem już reklamację kilka razy. Otrzymałem pismo od Orange (pocztą tradycyjną), że mam czekać bo problem jeszcze nie został rozwiązany. Naprawdę? od ponad pół roku?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »