- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
Witam
Rozwiązanie podglądu konta z aplikacji mobilnej.
1 O ile jesteś użytkownikiem mobilnym Orange, pobrać aplikację; "Mój Orange"
2 Zarejestrować konto na usługę mobilną
3 W ustawieniach aplikacji dodać konto używając danych; ( login hasło) z panela web Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
@stanlinapisał(-a)Witam
Rozwiązanie podglądu konta z aplikacji mobilnej.
1 O ile jesteś użytkownikiem mobilnym Orange, pobrać aplikację; "Mój Orange"
2 Zarejestrować konto na usługę mobilną
3 W ustawieniach aplikacji dodać konto używając danych; ( login hasło) z panela web Orange.
Jasne, myślałem o wypróbowaniu aplikacji mobilnej, z ciekawości czy da radę założyć klon konta Orange przez mobile. Jednak wolałbym mieć dostęp do danych tak jak do tej pory - z komputera. Dlatego jeszcze powalczę i poczekam na rozwiązanie problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Mój Orange nie działa
@velyaro, jak się na maxa wkurzysz, to usuń konto. Załóż ponownie, byle nie na chybcika, bo ich systemy mielą chaotycznie. Jednemu pójdzie gładko, a inny będzie miał problem. Appki się nie bój...co Ci może zrobić? Co najwyżej wywali komunikat z błędem, którego możesz próbować obejść wpisaniem innej usługi, albo po usunięciu konta ponów w niej rejestrację.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »