4
Postów
2
Kudo
0
Rozwiązania
Druga Rocznica
Roczniak
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
26-02-2019 14:06
WitamRozwiązanie podglądu konta z aplikacji mobilnej.1 O ile jesteś użytkownikiem mobilnym Orange, pobrać aplikację; "Mój Orange"2 Zarejestrować konto na usługę mobilną3 W ustawieniach aplikacji dodać konto używając danych; ( login hasło) z panela web Oran [...]
22-03-2018 16:58
W przypadku tej firmy trzeba mieć cierpliwość, ja taką mam, na telefon czekałem 22 lata.Odnośnie migracji problem usunięto po trzech miesiącach, na chwilę obecną konto działa.Proszę być dobrej myśli.
21-02-2018 18:38
Na ten pomysł" zgłoszenia do doradcy wpadłem ,i problem nadal jest 🙂
21-02-2018 18:38
Na ten pomysł" zgłoszenia do doradcy wpadłem ,i problem nadal jest 🙂
21-02-2018 09:54
Kiedy Firma zlikwiduję problem migracji do nowego konta? Zaczyna to zakrawać na farsę?