Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

(Błąd MG12)

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

(Błąd MG12)

Kiedy Firma zlikwiduję problem migracji do nowego konta?

Zaczyna to zakrawać na farsę?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

(Błąd MG12)

@Marcin-MK

przykro mi, że napotkałeś na te utrudnienia przy migracji do nowego konta Emotikon: sfrustrowany.

 

Ważne by doradca przyjął w tej sprawie stosowne zgłoszenie... I wtedy zostanie to naprawione (tak jak u @stanli :)... à propos - dzięki, że dałeś znać Bardzo szczęśliwy kot)

 

[edit]

▬▬▬

A może @stanli chciałbyś jeszcze zrobić coś takiego? Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

(Błąd MG12)

@stanli Rozumiem, że ten problem wystąpił u Ciebie więcej niż raz. Smutny mężczyzna Czy w takim razie zgłosiłeś go doradcy, na przykłada na czacie?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

(Błąd MG12)

Na ten pomysł" zgłoszenia do doradcy wpadłem ,i problem nadal jest 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

(Błąd MG12)

@stanli

i jak sytuacja z migracją? Zostało to naprawione po zgłoszeniu sprawy na BOK?


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

(Błąd MG12)

Kiedy to naprawicie? Kontaktowałem się z konsultantem i nic nie pomaga!


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

(Błąd MG12)

W przypadku tej firmy trzeba mieć cierpliwość, ja taką mam, na telefon czekałem 22 lata.

Odnośnie migracji problem usunięto po trzech miesiącach, na chwilę obecną konto działa.

Proszę być dobrej myśli.


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

(Błąd MG12)

@Marcin-MK

przykro mi, że napotkałeś na te utrudnienia przy migracji do nowego konta Emotikon: sfrustrowany.

 

Ważne by doradca przyjął w tej sprawie stosowne zgłoszenie... I wtedy zostanie to naprawione (tak jak u @stanli :)... à propos - dzięki, że dałeś znać Bardzo szczęśliwy kot)

 

[edit]

▬▬▬

A może @stanli chciałbyś jeszcze zrobić coś takiego? Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 14
  • 0

Nowe Mój Orange nie działa

► Wpisy, ze względu na poruszane zagadnienie, zostały scalone i przeniesione z tematu Nowe Mój Orange nie działa - Moderator Wiktor ◄

 

Mam oczywiście podobny problem...od kąd pojawiła się nowa platforma nie mogę przejść na nią - każda próba kończy się błędem MG12.  Od 2 miesięcy też nie mogę już kożystać z aplikacji mobilnej. A od kilku dni ze starej wesji platformy przez neta. Każda próba przejścia kończy się błędem. W google jest info że temat w którym się wypowiadam rozwiązano. Jakim cudem skoro w dyskusji w ostatnim poście brak rozwiązania? Co u Was się dzieje. Mam od dwóch miesięcy problem z netem domowym, obsługą numeru online, zakupami internetowymi na waszym portalu, połączeniami tel i zasięgiem...słabo jak na tytuł numer 1 w Polsce 😕 Jestem w orange od 2005 i do tej pory nigdy nie było takich kwiatków

 

Wiem że prawo forumowicza zabrania pisania posta pod postem, ale skoro orange zawodzi to uważam że zasady nie obowiązują. Chciałem dodać że pomoc techniczna pod *100 nie była w stanie mi pomóc dzisiaj telefonicznie - nie mieli dostępu czy uprawnień do danych mojego numeru. Sprawa została przekazana do bardziej kompatybilnego działu technicznego i muszę czekać kilka tygodni...dlaczego? Jesteście administratorami systemu i kont klientów i nie jesteście w stanie ustalić problemu jaki znajduje się na danym koncie? Chcę sprawdzić status zamówienia nowego telefonu którego musiałem zamawiać telefonicznie bo online nie działa i nie mam możliwości bo wszędzie są błędy już nawet przy logowaniu.


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

Nowe Mój Orange nie działa


@Luniopl napisał:
Pokaż szczegóły

(...) od kąd pojawiła się nowa platforma nie mogę przejść na nią - każda próba kończy się błędem MG12.  Od 2 miesięcy też nie mogę już kożystać z aplikacji mobilnej. A od kilku dni ze starej wesji platformy przez neta. Każda próba przejścia kończy się błędem.

(...) pomoc techniczna pod *100 nie była w stanie mi pomóc dzisiaj telefonicznie - nie mieli dostępu czy uprawnień do danych mojego numeru. Sprawa została przekazana do bardziej kompatybilnego działu technicznego i muszę czekać kilka tygodni...dlaczego? Jesteście administratorami systemu i kont klientów i nie jesteście w stanie ustalić problemu jaki znajduje się na danym koncie? (...)


@Luniopl

ważne by przy tym błędzie (MG12) zgłosić sprawę do BOK-u, bo konieczna jest analiza konta. Jeśli dobrze zrozumiałem Twój wpis - to wczoraj takie zgłoszenie zostało przyjęte przez doradcę. To pierwszy krok do rozwiązania Twojego problemu :).

 

Możesz coś więcej napisać nt. braku możliwości korzystania z apki mobilnej? Niezależnie od tego, czy jesteś zmigrowany do nowego Mój Orange czy nie - logowanie na apce powinno działać Szczęśliwy mężczyzna. Pojawiają się jakieś konkretne komunikaty, błędy?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Nowe Mój Orange nie działa

od września 2018 roku nie mam dostępu do Mój Orange. Migracja danych końvczy się błędem. Zgłaszałem już reklamację kilka razy. Otrzymałem pismo od Orange (pocztą tradycyjną), że mam czekać bo problem jeszcze nie został rozwiązany. Naprawdę? od ponad pół roku?