Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja Mój Orange, nie działa

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 26
  • 0

Aplikacja Mój Orange, nie działa

Witam, od około 2 tygodni, nie działa mi aplikacja Mój Orange, wyświetla się tylko początkowe logo Orange, i numer wersji na dole. Odinstalowywałem kilka razy, wyłączałem włączałem telefon, czyściłem dane aplikacji i nic to nie daje. Mój telefon, to Vivo y33s, najnowsza wersja systemu, aplikacja aktualizowana regularnie. 

 

Screenshot_20230709_004903[1].jpg

 

________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@Castielnapisał(-a)

Czyli zostaje mi czekać, na nową wersję aplikacji.


Prędzej na usunięcie przyczyny nie działania obecnej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

44 ODPOW. 44

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2702
  • 11145
  • 108

Aplikacja Mój Orange, nie działa

Cześć @Castiel 

sprawdzałeś czy Mój Orange  działa ci poprzez stronę www https://www.orange.pl/twojekonto/ Jeśli  uda Ci się zalogować poprzez stronę i będzie działać  to zgłoś ten problem (że nie działa ci aplikacja Mój Orange) na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2390
  • 13178
  • 63

Aplikacja Mój Orange, nie działa

@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@Castielnapisał(-a)

Witam, od około 2 tygodni, nie działa mi aplikacja Mój Orange, wyświetla się tylko początkowe logo Orange, i numer wersji na dole. 


Dzień dobry,

Potwierdzam niedziałanie aplikacji od kilku godzin. Oznaki jak wyżej. Nie reinstalowałem aplikacji. Jej stabilność jest ruchoma, a żadnych treści o pracach serwisowych nie czytałem. Tym samym poczekam z reakcją na niedziałanie...

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@IreneuszCDnapisał(-a)

@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉


Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da. 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2702
  • 11145
  • 108

Aplikacja Mój Orange, nie działa

@Dawid_Paris sprawdzałeś czy Mój Orange  działa ci poprzez stronę www https://www.orange.pl/twojekonto/  Jeśli działa poprawnie to musicie zgłaszać ten problem z @Castiel na Orange czacie lub infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Widzę też ze na stronie Google Play są zgłaszane problemy z aplikacją Mój Orange że działa wolno i nie da się jej uruchomić po aktualizacji https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl&gl=US . Orange informuję że jeśli dalej pojawiają się problemy to proszą o  kontakt z Doradcom na czat.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6330
  • 71

Aplikacja Mój Orange, nie działa

Na przyszłość proponuję zapisać dodatkowo w oddzielnym miejscu instalkę ostatnio działającej wersji aplikacji przed instalacją najnowszej wersji.

Teraz pozostaje odinstalowanie i znalezienie działającej starszej wersji oraz ostrzeżenie przed wersją 5.76.0.11502


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2390
  • 13178
  • 63

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@Dawid_Parisnapisał(-a)

@IreneuszCDnapisał(-a)

@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉


Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da. 


Tu się z tobą nie zgodzę, chyba mogę 😉

Wystarczy że aktualizacja OS jest i coś nie tak będzie, ustawienia fabryczne to naprawią.

Ale to drastyczny krok, więc ostateczność, trzeba też kopię danych zrobić i czasem aplikacji, nie każdemu się chce to robić.

Tak z innej strony bez tej aplikacji można się obejść, jest Mój Orange na portalu www, tam wszystko lepiej się wyświetla i jest aktualne, co nie jest takie oczywiste w aplikacji Mój Orange 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@Pablo5napisał(-a)

@Dawid_Paris sprawdzałeś czy Mój Orange  działa ci poprzez stronę www

 Loguję się bez problemu.

Co do zgłaszania do BOK, to jak pisałem, poczekam. Wiele razy podobna sytuacja rozwiązywała się po krótkim czasie. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@IreneuszCDnapisał(-a)

@Dawid_Parisnapisał(-a)

@IreneuszCDnapisał(-a)

@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉


Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da. 


Tu się z tobą nie zgodzę, chyba mogę 😉

Wystarczy że aktualizacja OS jest i coś nie tak będzie, ustawienia fabryczne to naprawią.


Aktualizacje OS są relatywnie rzadkie w kontekście aktualizacji nienatywnych aplikacji. Tym samym ja osobiście aktualizacje OS wskazałbym jako ostatnie na liście przyczyn niedziałania danej nienatywnej aplikacji.