- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, od około 2 tygodni, nie działa mi aplikacja Mój Orange, wyświetla się tylko początkowe logo Orange, i numer wersji na dole. Odinstalowywałem kilka razy, wyłączałem włączałem telefon, czyściłem dane aplikacji i nic to nie daje. Mój telefon, to Vivo y33s, najnowsza wersja systemu, aplikacja aktualizowana regularnie.
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Castielnapisał(-a)Czyli zostaje mi czekać, na nową wersję aplikacji.
Prędzej na usunięcie przyczyny nie działania obecnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
Cześć @Castiel
sprawdzałeś czy Mój Orange działa ci poprzez stronę www https://www.orange.pl/twojekonto/ Jeśli uda Ci się zalogować poprzez stronę i będzie działać to zgłoś ten problem (że nie działa ci aplikacja Mój Orange) na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@Castielnapisał(-a)Witam, od około 2 tygodni, nie działa mi aplikacja Mój Orange, wyświetla się tylko początkowe logo Orange, i numer wersji na dole.
Dzień dobry,
Potwierdzam niedziałanie aplikacji od kilku godzin. Oznaki jak wyżej. Nie reinstalowałem aplikacji. Jej stabilność jest ruchoma, a żadnych treści o pracach serwisowych nie czytałem. Tym samym poczekam z reakcją na niedziałanie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@IreneuszCDnapisał(-a)@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉
Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@Dawid_Paris sprawdzałeś czy Mój Orange działa ci poprzez stronę www https://www.orange.pl/twojekonto/ Jeśli działa poprawnie to musicie zgłaszać ten problem z @Castiel na Orange czacie lub infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Widzę też ze na stronie Google Play są zgłaszane problemy z aplikacją Mój Orange że działa wolno i nie da się jej uruchomić po aktualizacji https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl&gl=US . Orange informuję że jeśli dalej pojawiają się problemy to proszą o kontakt z Doradcom na czat.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
Na przyszłość proponuję zapisać dodatkowo w oddzielnym miejscu instalkę ostatnio działającej wersji aplikacji przed instalacją najnowszej wersji.
Teraz pozostaje odinstalowanie i znalezienie działającej starszej wersji oraz ostrzeżenie przed wersją 5.76.0.11502
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@Dawid_Parisnapisał(-a)
@IreneuszCDnapisał(-a)@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉
Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da.
Tu się z tobą nie zgodzę, chyba mogę 😉
Wystarczy że aktualizacja OS jest i coś nie tak będzie, ustawienia fabryczne to naprawią.
Ale to drastyczny krok, więc ostateczność, trzeba też kopię danych zrobić i czasem aplikacji, nie każdemu się chce to robić.
Tak z innej strony bez tej aplikacji można się obejść, jest Mój Orange na portalu www, tam wszystko lepiej się wyświetla i jest aktualne, co nie jest takie oczywiste w aplikacji Mój Orange 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@Pablo5napisał(-a)@Dawid_Paris sprawdzałeś czy Mój Orange działa ci poprzez stronę www
Loguję się bez problemu.
Co do zgłaszania do BOK, to jak pisałem, poczekam. Wiele razy podobna sytuacja rozwiązywała się po krótkim czasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@IreneuszCDnapisał(-a)
@Dawid_Parisnapisał(-a)
@IreneuszCDnapisał(-a)@Castiel odinstaluj i zainstaluj ponownie, korzystając z wi-fi, jeśli nadal będzie ten problem, do trzeba będzie telefon do ustawień fabrycznych przywrócić 😉
Trochę drastycznie 😏. Aplikacja nie jest natywna w kontekście systemu operacyjnego, więc przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie da.
Tu się z tobą nie zgodzę, chyba mogę 😉
Wystarczy że aktualizacja OS jest i coś nie tak będzie, ustawienia fabryczne to naprawią.
Aktualizacje OS są relatywnie rzadkie w kontekście aktualizacji nienatywnych aplikacji. Tym samym ja osobiście aktualizacje OS wskazałbym jako ostatnie na liście przyczyn niedziałania danej nienatywnej aplikacji.
- « Poprzedni
- Następny »