- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@Anonim Wybacz, że ciągle zadaję pytania ale no niestety jestem blady w tym temacie. Czyli po prostu mam napisać do nich na czacie prośbę o ponowne zresetowanie DLM'U, ponieważ podejrzewam, że przez błędy które wystąpiły na początku montażu, synchronizacja nie przebiegła poprawnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@TerexReset możesz sam wykonać wystarczy odpiąć kabel telefoniczny od routera i wyjąc zasilacz od prądu na powyżej 10 min.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Rozumiem że chodzi o zbyt niską prędkość (wartość) synchronizacji modemu.
Restart modemu wtedy nie pomaga. Wraca do prędkości ustalonej przez DLM.
Ponieważ na początku instalacji działa system stabilizacji usługi Orange. Czyli sprawdza czy na najwyższej osiągalnej prędkości możliwa jest praca przy najniższej ilości błędów. Jeśli nie obniża prędkość do niższego profilu ( niższego o pewną niewielką wartość). Aż do ilości błędów do zaakceptowania.
Ale kiedy mam 10N a synchronizacja około 5Mb/s przy odstępie od szumu tzw. SNR = 15dB down i 21dB up. to na pewno może być osiągalna wyższa prędkość. Minimalna wartość stabilna pracy oscyluje w granicy 6dB down.
Odnośnie DLM to nie sądzę żeby chciano resetować profili do ponownej stabilizacji. Jest to możliwe ale przeważnie skończy się to zgłoszeniem przesłanym do Partnera Technicznego ze wskazaniem na zbyt niską prędkość (jako uszkodzenie). Monter może to wykonać przez rekonfigurację portu, oraz podanie do ponownej stabilizacji.
PS. Stabilizacja działa późnym wieczorem po godzinie 2.00 aby nie przeszkadzać klientowi w pracy, o ile jest wtedy włączony modem.
Podrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@JerryGoPierwsze słyszę że DLM działa w nocy czy ta linia ma jakiś problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Ta.. A klientom rozłącza internet podczas stabilizacji pare razy na dobę.. 😉 Dobre bajki z tą 2 w nocy.
A ciekawe co by się stało, jakby kupić internet, włączyli by stabilizację i wyłaczyć modem na ten czas.. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Witam ponownie! A więc ogólnie rzecz biorąc już wszystko jest bardzo dobrze. Nie wiem czy orange dopiero teraz zauważyło, że z moim internetem jest coś nie tak ale od czasu mojej rozmowy z konsultatami minął już chyba tydzień a od trzech dni widzę, że ponownie się odbywa u mnie synchronizacja. Czyżby orange dopiero teraz zareagowało. 😛 To całkiem możliwe. Dodam jeszcze, że tak jak to napisał @JerryGo synchronizacja odbywa się w bardzo późnych godzinach. Wysyłam screena poniżej
Także wszystko już gra jak najbardziej.. bynajmniej tak mi się wydaje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Synchro jest w losowych godzinach, ty miałeś po północy akurat. Masz teraz full prędkość, tylko się cieszyć 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś