Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

problemy z routerem oraz internetem


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 6
  • 0

problemy z routerem oraz internetem

Witam! Od 5 dni posiadam neostradę 80/8. W dniu zamontowania wszystko było pięknie. Internet praktycznie tak jak na umowie 78.5/8

Przez te 5 dni prędkość internetu drastycznie skacze a router często rozłącza sieć. Wysyłam screenshota z informacjami o sieci:  ScreenShot_20180409220918.png

Zapomniałem dodać modem to Orange FunBox 2.0

Może jest ktoś w stanie pomóc z góry bardzo dziękuję!

96 ODPOW. 96

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38357
  • 1384

problemy z routerem oraz internetem

Zgłaszałeś problem na czacie lub infolinii?

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 6
  • 0

problemy z routerem oraz internetem

W sumie planowałem dzisiaj odwiedzić salon orange ale nawet nie za bardzo zdążyłem. W najbliższym czasie tak czy tak ich odwiedzę bo problemy są również z telewizją od orange. A zgłosiłem to na forum bo pomyślałem że może coś się da zrobić bo ja niestety ale jestem jasny w tych sprawach. Gdyby nie fakt że neostrada to jedyny internet kablowy w okolicy to na pewno miałbym inną sieć.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38357
  • 1384

problemy z routerem oraz internetem

Tu nikt nie ma wglądu w zaplecze. W salonie to też nie za wiele pomogą. Zgłoś problem najszybciej i za darmo jutro na czacie http://orange.pl/kontakt

 

A po screenie sypie błędami na linii.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 6
  • 0

problemy z routerem oraz internetem

Dzięki! Bynajmniej już wiem że coś jest nie tak. Spróbuję wtedy się z nimi skontaktować i zobaczymy co dalej będzie... A mam nadzieję że będzie tylko lepiej po miesiącu czekania na montaż internetu 😂 w sumie to tematu chyba jeszcze nie ma co zamykać ale nie wiem bo ja tutaj taki świeży jestem.
Anonim

Nie dotyczy

problemy z routerem oraz internetem

@TerexJak napisałeś na samym początku masz od 5 dni VDSL wiec masz jeszcze kolejne 5 dni na stabilizacje wiec infolinia odrzuci Ci zgłoszenie bo okres jest 10dni dopiero po tym mogą przyjąć zgłoszenie 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38357
  • 1384

problemy z routerem oraz internetem

Zgłoszenie można zawsze zarejestrować. A tu sypie błędami.
Anonim

Nie dotyczy

problemy z routerem oraz internetem

Tak można ale zostanie zamknięte wciągu 48h 

Ważne

Przez okres 10 dni od uruchomienia usługi możesz obserwować zmienną prędkość transmisji. Linia jest automatycznie optymalizowana w celu uzyskania najlepszych parametrów technicznych.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38357
  • 1384

problemy z routerem oraz internetem

Ale nie będzie dobrej stabilizacji przy tylu błędach
Anonim

Nie dotyczy

problemy z routerem oraz internetem

Po to jest DLM żeby ustawił odpowiednie widełki. 

@TerexCzy udało Ci się zgłosić ten problem ?