Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 14
  • 0

poszanowanie Klienta

no ja jakby trochę podobnie, z tą różnicą,że przejście na światłowód zostało mi zaproponowane przez orange a ja naiwniak dałem się namówić, 12-tego sierpnia technicy zamontowali sprzęt i stałem się szczęśliwym ... posiadaczem internetu 300mb, telefonu stacjonarnego i tv po linii światłowodowej , wszystko cacy, gdy po góra 3 godzinach zapaliła się czerwona dioda pokazująca stan linii (funbox 3.0) i wszystkie usługi znikły, zadzwoniłem do konsultanta z salonu który mi to nieszczęście polecił i przedstawiłem sprawę, powiedział że w moim imieniu wystawi zgłoszenie, minęły 4 dni i nic... zgłosiłem więc sam usterkę na infolini, miła pani sprawdziła usługę i kazała udać się do salonu by wymienić router, bo ten jest spalony... okej, udałem się do salonu gdzie po dziwnych procedurach trwających ponad godzinę udało mi się wyjść z nowym ... używanym routerem, po podłączeniu wszystko wróciło do normy sprzed wymiany, czyli żadna usługa nie działała, jedynie dioda od światłowodu pozostała zgaszona, a więc kolejny telefon na infolinię, gdzie miły pan powiedział że tak nie może być i musi wysłać technika który to naprawi, mineły 2 dni i dziś rano dostałem smsa, że technik został poinformowany, oczywiście nikogo nie było do tej pory i ta udręka trwa od 10 dni, za które w międzyczasie orange przysłało mi już bez żadnych awarii e-fakturę na opłatę rachunku za owe usługi, które już 10 dni nie są świadczone

Poziom 19, Pasjonat
  • 158
  • 194
  • 1

poszanowanie Klienta

[ Edytowane ]

Nie wiem jak wygląda komunikacja wewnątrz Orange ale widać (na podstawie różnych przykładów z niniejszego forum), że wydaje się ona mocno kuleć.

Moim zdaniem w podanym powyżej przykładzie brakuje ewidentnie przepływu informacji na linii technik w terenie - infolinia. Skoro przyjeżdża ekipa i stwierdza, że się NIE DA to taka informacja powinna znaleźć się w systemie tak, aby nie wprowadzać innych klientów w błąd w przyszłości.

Dla pocieszenia mogę dodać, że opisywałem z kolei sytuację odwrotną, gdy system twierdził, że się nie da - a się dało Emotikon: Szczęśliwy i to szybko, sprawnie i profesjonalnie.

Edit (rozpisaliście się w tzw międzyczasie):
Nie doszukiwałby się złej woli technika, ponieważ są to podwykonawcy, którzy otrzymują zapłatę za wykonane usługi montażu.

W opisanym przeze mnie przypadku instalację wykonywano przy mało sprzyjających warunkach atm0osferycznych (jak dla mnie) i została ona wykonana wg wskazań właściciela posesji, pomimo, że de facto wiązała się a ciut większą ilością pracy ekipy (było 2 pracowników).

 


Poziom 11, Recenzent
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

szczęściarz z Ciebie, nie chodzi o to że światłowód Orange jest do niczego, sam mam kilku znajomych którzy go chwalą, ale nie możne być tak, że możliwość korzystania z internetu będzie zależała od szczęścia a nie od kompetencji pracowników

Poziom 40, Guru *****
  • 25126
  • 13476
  • 1137

poszanowanie Klienta

To nie kwestia szczęścia a pieniędzy.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

to nie wiesz od kogo przyjmujesz zlecenia, przeczytaj proszę 2 razy to co napiszesz zanim ponownie coś wyślesz

Poziom 11, Recenzent
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

to co piotrek19731 miał zapłacić 2 razy tyle, żeby internet zaczął mu działać ? co Ty wypisujesz

Poziom 40, Guru *****
  • 25126
  • 13476
  • 1137

poszanowanie Klienta

Rozumiem, że żadne merytoryczne argumenty Cię nie zadowalą. Ale niestety nie zawsze jest możliwość podłączenia światłowodu od razu.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

Twoje "merytoryczne argumenty" mnie nie zadowalają, bo potrafię myśleć samodzielnie, a nasz kolega powyżej ma już podłączony internet i z nim same kłopoty, więc nie jestem jedynym przykładem niedbalstwa i olewactwa

Poziom 40, Guru *****
  • 25126
  • 13476
  • 1137

poszanowanie Klienta

[ Edytowane ]

W każdej firmie zdarzają się czasem problemy. Dużo zależy też od samego klienta i jego terminacji bo wymiana funboxa nie musi tyle trwać.

.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 14
  • 0

poszanowanie Klienta

dokładnie tak jak piszesz, światłowód jest tu nową linią,dosłownie miesiąc temu montowali i teraz po kolei za zgodą podłączają, niestety od początku problem, oczywiście bedę pisał reklamację po usunięciu usterek, ale obsługa klienta jest po prostu zerowa